Skip to main content
Ik probeer mijn contract te verlengen met 1 jaar, maar nadat ik klik op de knop bevestigen krijg ik de melding: Oeps kan niet worden weergegeven. Is mijn contract nu geregeld, ik vrees van niet? Wat moet ik doen?
Hoi Catharina,



Elke maand is het helaas een korte periode niet mogelijk om je abonnement te wijzigen. En dat was helaas tot gisteren... In die tijd worden alle wijzigingen die al gedaan zijn verwerkt.

Dit is de reden dat we altijd adviseren je wijzigingen uiterlijk de 24e van de maand te doen.



Als het goed is kun je nu wel weer je abonnement aanpassen, maar gaat het dan op 1 januari in.
Hallo,



ik heb precies hetzelfde probleem.

Ik wil mijn contract aanpassen, maar als ik op mijn abonement wijzigen klik dan krijg ik ook een foutmelding.



Helaas heb ik het meerdere malen geprobeert op verschillende apparaten maar het wilt nogsteeds niet werken.



Wat nu?



m.v.g.
Dank voor het antwoord. Echter ook nu lukt het nog niet. (om het dan per 1 januari aan te passen).. Nog steeds die melding Oeps... 
Hallo,



ik heb precies hetzelfde probleem.

Ik wil mijn contract aanpassen, maar als ik op mijn abonement wijzigen klik dan krijg ik ook een foutmelding.



Helaas heb ik het meerdere malen geprobeert op verschillende apparaten maar het wilt nogsteeds niet werken.



Wat nu?



m.v.g.




Hoi Des,



Zoals Ernst hierboven heeft aangegeven, kan je uiterlijk tot en met de 24e van de huidige maand wijzigen, als je wil dat de wijzigingen ingaan per de 1e van de maand erop.

Omdat onze systemen bezig waren met het verwerken van alle wijzigingen voor december kreeg je helaas deze foutmelding, maar ik zie dat het inmiddels is gelukt om je abonnement te wijzigen per 1-1 🙂.
Dank voor het antwoord. Echter ook nu lukt het nog niet. (om het dan per 1 januari aan te passen).. Nog steeds die melding Oeps... 



Hoi Catharina,



Als het goed is, zou je nu zeker je bundels wel weer moeten kunnen aanpassen. Wil je het nog 'ns proberen? 🙂

Reageer