Skip to main content
Hallo, ik snap niet precies hoe het overzicht op de Simyo app werkt. Hij zegt namelijk dat ik 39 vd 39 sms/belminuten heb gebruikt terwijl ik 200 sms/belminuten heb in mijn abonnement en 499 vd 500 mb maar ik heb het abonnement pas 1 dag en nog niks van alles gebruikt? Ik vroeg me af hoe dit kan.
De 39 belminuten komen overeen met je "tegoed" voor de rest van de maand. Je abonnement is namelijk niet op 1 augustus ingegaan maar op de 26e. De eerste maand van je abonnement krijg je je belminuten naar rato toegekend, vanaf 1 september is je rantsoen 200 per maand.
Hoi Rebeccalovellll, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo! :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Mijn Simyo', zodat het makkelijker te vinden is voor klanten die dezelfde vraag hebben.



In de Mijn Simyo app zie je niet wat je al hebt verbruikt, maar er wordt aangegeven wat je nog over hebt voor de rest van de maand.



Daarnaast klopt het helemaal wat Scotsman aangeeft met betrekking tot de eerste maand: je krijgt je bundels naar rato vanaf moment dat je abonnement is ingegaan tot einde van de maand. Dat je je internetbundel wel volledig hebt gekregen, is een mazzeltje :)



Is hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer