Skip to main content
Als er in een mailbericht staat dat je binnen twee dagen een mail krijgt met je pincode zodat je de simkaart kan gebruiken waarom krijg ik deze dan niet. Waarom worden mijn mailtjes met deze vraag niet beantwoord. Er wordt me wel gevraagd om aan te geven hoe goed ik de service vind, jammer maar ik heb de service nog niet gehad.
Hoi Tjommer,



Welkom op het forum :)



Ik begrijp dat er een aantal dingen niet goed zij gegaan en zal je zo goed mogelijk proberen uit te leggen wat er gebeurd is.



Je hebt op 14 juli een bestelling bij ons gedaan. Toen kreeg je ook bericht dat je binnen twee dagen een e-mail zou ontvangen met je pin- en pukcode. Ik zie in onze gegevens dat we die de dag daarna op 15 juli verstuurd hebben. Misschien heb je de e-mail over het hoofd gezien, maar de e-mail kan ook in je 'ongewenste' map terecht zijn gekomen.



Je geeft ook aan de je e-mails niet beantwoord worden. Ik zie dat we zowel je eerste als je tweede e-mail beantwoord hebben. De eerste e-mail van 14 juli met ticketnummer #890328 en je tweede e-mail van 22 juli met ticketnummer #896163. Ook deze e-mails zijn verstuurd naar hetzelfde e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Ik zie ook dat het hetzelfde e-mailadres is als waarvan je zelf gemaild hebt. Ik denk dan toch dat je de e-mails in je ongewenste map krijgt.



Om antwoord te geven op je eerste e-mail, via deze link vind je meer informatie over internetbundels voor prepaid. Op deze pagina vind je de tarieven voor prepaid internet.



Ik hoop je de e-mails nog kan terugvinden en dat je tevreden bent met mijn antwoord 🙂 Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt dan help ik je uiteraard graag verder.

Reageer