als ik in log in mijn simyo zie ik niks meer van mijn verbruik maar aleen iets over toestelbijdragen en een veel te hoof maand bedrag wat ik niet heb.
Bladzijde 1 / 1
Hier precies hetzelfde probleem.
Bij mij dus ook precies hetzelfde.. 'Gelukkig' maar dat meerdere mensen hier last van hebben. Dan zou er ook snel een oplossing moeten komen.. Ik ga morgen bellen.
Hoi robx, daantjed en Jessje1975,
welkom op het forum :)
Dat klopt op sommige persoonlijke pagina's worden de bundels niet goed weergegeven. We zijn ons daarvan bewust en proberen ervoor te zorgen dat het snel weer in orde komt.
Ik kan jullie wel verzekeren dat er in het systeem niks aan de hand is. Daar staat alles zoals jullie het aangevraagd hebben.
Ik hoop dat dat een beetje geruststelt. Laten jullie het weten als het weer staat zoals jullie gewend zijn?
Groetjes,
Charlene
welkom op het forum :)
Dat klopt op sommige persoonlijke pagina's worden de bundels niet goed weergegeven. We zijn ons daarvan bewust en proberen ervoor te zorgen dat het snel weer in orde komt.
Ik kan jullie wel verzekeren dat er in het systeem niks aan de hand is. Daar staat alles zoals jullie het aangevraagd hebben.
Ik hoop dat dat een beetje geruststelt. Laten jullie het weten als het weer staat zoals jullie gewend zijn?
Groetjes,
Charlene
Jullie zouden ons trouwens erg kunnen helpen als het mogelijk is om een printscreen te maken van wat je ziet, en die naar mij kunt sturen in privébericht of kunt mailen naar email]klantenservice@simyo.nl[/email].
alvast bedankt voor de moeite,
Groetjes, Charlene
Volgens mij krijg ik alleen de foute gegevens te zien als ik inlog via mijn telefoon. Als ik inlog vanaf een pc krijg ik volgens mij wel de juiste gegevens dus dan wordt een printscreen lastig. Ik kijk nog even.
Bij mij is hij weer oke badankt voor de reactie als ik het weer heb stuur ik een mailtje.
Ik krijg inderdaad alleen de verkeerde gegevens als ik inlog via mijn telefoon. Wanneer ik inlog via een pc zijn de gegevens juist.
Hoi daantjed,
Goed om te weten. En is dat als je inlogt via de app? Of als je naar de website gaat met je telefoon?
Groetjes,
Charlene
Hoi Robx,
Fijn om te horen, dat het bij jou goed is gekomen :)
Groetjes,
Charlene
Als ik naar de website ga via mijn telefoon. Nu staan ook bij mij de gegevens juist. Ik check bijna dagelijks mijn verbruik dus mocht het een dezer dagen nog verkeerd staan laat ik het wel weer weten. Ik houd het wel even in de gaten. Bedankt zover.
Ok daantjed,
Bedankt voor je oplettendheid! We horen het graag :)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.