Skip to main content
Waarom krijg ik wanneer ik mijn abbo wil opzeggen een error? Ik weet dat je het uiterlijk de 25ste van de maand moet doen om het de 1e van de volgende maand te laten aflopen. Maar waarom krijg ik deze error





Graag hulp ???
Hoi Theajaciedddd, wat jammer om te lezen dat je eerste bericht op het forum over opzeggen gaat.



Ik zie dat je gisteren hierover ook contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Daar is je gevraagd of je een screenshot wilde mailen van de foutmelding die je krijgt. Ben je daar al aan toegekomen?



Heb je trouwens ook al eens een andere browser geprobeerd?
Hoi Theajaciedddd, wat jammer om te lezen dat je eerste bericht op het forum over opzeggen gaat.



Ik zie dat je gisteren hierover ook contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Daar is je gevraagd of je een screenshot wilde mailen van de foutmelding die je krijgt. Ben je daar al aan toegekomen?



Heb je trouwens ook al eens een andere browser geprobeerd?







Hallo Ernst,



De reden van opzeggen is niet dat ik ontevreden ben, ik moet helaas wel want mijn telefoon is kapot. Ik heb altijd met plezier bij jullie gezeten. En ook nooit wat te zeuren gehad.



Ja ik ben zelf ICT'er dus andere browers heb ik meteen gedaan. Heb een andere pc ook geprobeerd. Heb zelf mijn cache geleegd maar ook dit mocht niet helpen.



Ik heb nog geen printscreen gedaan.. vind ik ook niet echt nodig want ik vertel precies wat er staat. er staat: INTERNAL SERVER ERROR 500 ENZ...

Gaarne zou ik snel een oplossing horen, of misschien kunnen jullie het abbo opzeggen?



Groet Tony
Hoi Tony,



Je hebt gisteren weer gebeld naar de klantenservice zie ik 🙂 In de log lees ik dat je over wil stappen met nummerbehoud. Dan is het niet nodig om bij ons op te zeggen. Sterker nog... wij adviseren het de andere provider te laten doen. Hierdoor weet je 100% zeker dat je nummer behouden blijft.



Wij gaan in ieder geval wel verder met oplossen van dit probleem. Ik denk dat het komt omdat je een Tringg aansluiting hebt. Hier ziet Mijn Simyo er anders uit en werkt technisch gezien ook anders. Omdat wij pas geleden een systeem update hebben gehad, kan het zijn dat daar nog wat kinderziektes in zitten.



Als je nog vragen hebt over je nummerbehoud weet je het forum te vinden 😉

Reageer