Skip to main content
Het is nu de 14-de. Wil mijn bundel wijzigen maar de tarieven zijn nog niet aangepast( bundel 300 belmin. zou zijn verlaagd). Dus ik heb niets kunnen veranderen of kan ik het veranderen en dan duurder uit zijn met het nog oude tarief ? Of moet ik nog een dagje wachten en dan is het op de inlogsite WEL veranderd ?
Ik zou nog een dag afwachten. Ik verwacht dat in de loop van de dag de website wordt bijgewerkt.
Het is nu de 14-de. Wil mijn bundel wijzigen maar de tarieven zijn nog niet aangepast( bundel 300 belmin. zou zijn verlaagd). Dus ik heb niets kunnen veranderen of kan ik het veranderen en dan duurder uit zijn met het nog oude tarief ? Of moet ik nog een dagje wachten en dan is het op de inlogsite WEL veranderd ?



Hoi treech, welkom op het forum van Simyo!



Zoals Groentjuh al aangaf (dankjewel Groentjuh :)) is inderdaad in de loop van de dag de website aangepast, als het goed is zou je nu je abonnement kunnen wijzigen naar de voordeligere Simyo 300 :)



Hoor graag van je of dat inderdaad het geval is!
Ja ik zie dat het is veranderd, website aangepast. Mijn abonnement heb ik dan ook hierna veranderd en verruimd conform het goedkopere tarief.

Dag hoor.
Ja ik zie dat het is veranderd, website aangepast. Mijn abonnement heb ik dan ook hierna veranderd en verruimd conform het goedkopere tarief.

Dag hoor.




Dankjewel voor je terugkoppeling!

Reageer