Beste,
Ik krijg geen toegang tot mijn Simyo al een par maanden, dus ik kan niet mijn saldo bekijken
mijn fakturen, mijn verbruik enz..en dat vind ik gigantishe varvelend.
Elke keer dat ik probeer op mijn pagina toegang te krijgen, krijg een systeem fout van jullie webpagina en word doorverwijzen
naar de home pagina.
Ik hoor graag van u anders wil ik graag mijn abonnament per direct opzeggen! Ik ben namelijk spuugzat van simyo slecht website en diensten!
Groeten,
Staaf
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Staaf,
Kun je aangeven welke systeem fout je precies krijgt wanneer je probeert in te loggen?
Groetjes,
Alex
Kun je aangeven welke systeem fout je precies krijgt wanneer je probeert in te loggen?
Groetjes,
Alex
Ik heb hetzelfde probleem en ben vanaf morgen dus ook daadwerkelijk overgestapt!
Wat ik niet snap is dat jullie dit pas na maanden doorgeven, ik zou eerder aan de bel trekken.
Hoi fransm,
Vervelend dat jullie niet kunnen inloggen. Ook in jouw geval zou ik graag willen weten welke webbrowser je gebruikt en welke melding je ziet als je probeert in te loggen. Wellicht dat dit topic of https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-63/inloggen-op-mijn-symyo-onmogelijk-2024/#post8767al naar gekeken? je verder kan helpen.
Groetjes,
Alex
Vervelend dat jullie niet kunnen inloggen. Ook in jouw geval zou ik graag willen weten welke webbrowser je gebruikt en welke melding je ziet als je probeert in te loggen. Wellicht dat dit topic of https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-63/inloggen-op-mijn-symyo-onmogelijk-2024/#post8767al naar gekeken? je verder kan helpen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.