.

Beantwoord

Ik kan niet inloggen via de app, wat nu?

  • 23 September 2016
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Badge +2
Goedenavond,

Sinds vanavond kan ik niet meer via de app. inloggen op Simyo.
Niet via het wachtwoord en ook niet via de inlogcode.
Ik zag wel dat de app een update kreeg via android is hier wat Fout gegaan?
icon

Beste antwoord door HansVV 23 September 2016, 23:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Daar heb jij natuurlijk niets aan, maar met de iOS app is niets mis.

Heb je de app al geupdate?

Wat je zou kunnen doen is de app helemaal verwijderen en opnieuw uit de play store downloaden.
Badge +2
Hoi RicoK ...Ik had het al opgelost en bij mijn vraag gezet...
Dit is dus niet meer meegenomen.

Maar ik heb het opgelost :1- App verwijderen 2- opnieuw installeren ( Android Play Store) Helaas deed ie het weer niet 3- opnieuw verwijderd en opnieuw installeren en.... 🙂 toen werkte alles weer prima !!!!

Ieder geval bedankt voor je supersnelle reactie 😃 TOP !!!
Reputatie 7
Fijn dat je het hebt kunnen oplossen. Bedankt voor je terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HansVV,

Wat vervelend dat je niet meer kon inloggen met de app! Gelukkig is het intussen allemaal opgelost 🙂 Dankjewel voor het delen van je oplossing, super!

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

@ RicoK: Dankjewel voor je toevoeging!

Groetjes,
Jihane

Reageer