.

Ik kan niet inloggen op Mijn Simyo. Waarom niet?

  • 4 November 2019
  • 26 reacties
  • 909 Bekeken

Al een paar dagen kom ik niet op de webpagina van MijnSimyo. Ook niet na het wissen van geschiedenis en koekjes. Op de app geen probleem. 

 

Diverse laptops, mobiele webpagina's geen resultaten. 

 

App wel

 

 


26 reacties

Klopt @Ray ik zie dit nu ook op mijn laptop, error 500.

(edit)

Op de telefoon, op het forum - klik ik rechtsboven op menu gebeurt er niks. 

Ben ik toch niet gek geworden.. :innocent:

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij idem. Weet niet wanneer dit is begonnen want ik kom niet zo vaak op de webpagina.

Bij mij idem. Weet niet wanneer dit is begonnen want ik kom niet zo vaak op de webpagina.

Had het al voor het weekend maar meestal is het maar voor even. Nu is het blijkbaar hardnekkiger. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik zie zelf dat ik naar deze pagina wordt gestuurd na het inloggen. Daar zie ik altijd die fout op. Ga je daarna naar Mijn Simyo dan gaat het na het inloggen gewoon goed.

Kunnen jullie via deze link wel inloggen?

Reputatie 7
Badge +9

 

Kunnen jullie via deze link wel inloggen?

Ja.

Het probleem lijkt inmiddels opgelost.

Via de links die @Groentjuh deelt kom je er inderdaad op. Maar zodra je vanuit het forum op menu klikt en volgens de MijnSimyo button aanklikt loopt het spaak. 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hey guys, 

Lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat inderdaad! 

Ik zal het even doorgeven aan Jihane zodat zij er naar kan kijken :blush:

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7
Badge +9

 

Ik zal het even doorgeven aan Jihane zodat zij er naar kan kijken :blush:

 

Is zij weer terug dan van een grote stad in een naar land vlak ten zuiden van het land waar ik woon (hier noemen ze dat “south of the border”)? Grapje - de Schotten hebben het niet zo op de Engelsen en hun brexit-fratsen… :grin:

[ Telefoon ] 

 

@Ray ik heb het nu weer getest, zowel geschiedenis niet gewist als wel gewist (inclusief de koekjes waaronder lange vingers en krakelingen😉)

 

- Zonder geschiedenis wissen - bij forum bezoek gebeurde er helemaal niks bij aanklikken menu rechts.

 

Geschiedenis wel wissen - menu rechts reageert wel en ik kan inloggen op mijn Simyo doordat het normaal verschijnt als keuze. 

Werkt bij mij ook weer.. 

 

 

Werkt bij mij ook weer.. 

 

 

Ik test het nu op mijn laptop. Inloggen op mijn simyo vanuit het forum werkt niet ,error 500. Zowel op Chrome als op Firefox.

Test na geschiedenis wissen Firefox.

Ben ik niet ingelogd op het forum en browse naar Mijn Simyo kan ik gewoon inloggen.

Ingelogd op het forum gaat het niet Error 500.

Gisteren deed ie het na je vorige bericht wel even mobiel. Nu ook niet meer. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi allemaal! 

 

Oei, nee! Inloggen moet altijd lukken - op welke manier. Het lukt mij wel om in te loggen met de links die Groentjuh deelde én ook via de knop op het forum. Voor de helderheid, het gaat om deze knop, correct? 

 

 

Degenen die niet via deze weg kunnen inloggen:

  • Lukt het jou wel om het inlogvenster te zien (waar gevraagd wordt naar je 06-nr/wachtwoord) of verschijnt de foutmelding meteen al?
  • Is het mobiel of via een ander apparaat? Als je het probleem zichtbaar is op één apparaat, lukt het om dat te reproduceren op een ander apparaat?
     

Groetjes,

Jihane

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal! 

 

Oei, nee! Inloggen moet altijd lukken - op welke manier. Het lukt mij wel om in te loggen met de links die Groentjuh deelde én ook via de knop op het forum. Voor de helderheid, het gaat om deze knop, correct? 

 

 

Degenen die niet via deze weg kunnen inloggen:

  • Lukt het jou wel om het inlogvenster te zien (waar gevraagd wordt naar je 06-nr/wachtwoord) of verschijnt de foutmelding meteen al?
  • Is het mobiel of via een ander apparaat? Als je het probleem zichtbaar is op één apparaat, lukt het om dat te reproduceren op een ander apparaat?
     

Groetjes,

Jihane

Nee, met de knop rechtsboven op het forum krijg ik meteen de foutmelding.

Dit is met een iMac (MacOS Catalina 10.15.1) en Safari 13.0.3. Met een oude MacBook Air (MacOS High Sierra 10.13.6) en Safari 13.0.2 zelfde resultaat. Zojuist de iPhone XR geprobeerd: wederom is het resultaat hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan het nu op dit moment niet reproduceren.

@Jihane

Zoals ik eerder deelde. Op je mobiel, vanuit het forum of http://Simyo.nl op menu klikken en dan op de button voor Mijn Simyo;

 

Op de Chromebook vanuit het forum of vanuit de homepage rechtsboven op de MijnSimyo button;

 

Een Windows laptop hetzelfde. Hierbij heb ik meerdere browsers geprobeerd. 

 

Let wel: Dit gebeurt alleen als je al bent ingelogd op het forum. Ben je nog uitgelogd dan geen enkel probleem. Hier ben ik zojuist achtergekomen. 

Reputatie 7
Badge +9

@Jihane

Let wel: Dit gebeurt alleen als je al bent ingelogd op het forum. Ben je nog uitgelogd dan geen enkel probleem. Hier ben ik zojuist achtergekomen. 

Exact mijn ervaring.

Reputatie 6
Badge +6

Hey boys, 

Ik kan het gewoon reproduceren dus ik ga wel even overleggen wat we hiermee kunnen doen!

Wordt vervolgd :blush:

EDIT: ligt inmiddels bij onze webmaster!

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7
Badge +9

Hey boys, 

Ik kan het gewoon reproduceren dus ik ga wel even overleggen wat we hiermee kunnen doen!

Wordt vervolgd :blush:

EDIT: ligt inmiddels bij onze webmaster!

Groetjes, 
Bas

Mooi dat je het kunt reproduceren! Dan moet het repareren een koud kunstje zijn!

Reputatie 7
Badge +10

Hi allemaal, 

Het is precies zoals Bas zegt! We waren allemaal in staat om dit te reproduceren. Na het inloggen op het forum blijkt het onmogelijk te zijn om naar je Mijn Simyo-omgeving te gaan. Het ligt nu bij onze bekwame webmaster, die gaat uitzoeken wat er aan de hand is en hoe we dat kunnen oplossen.

Ofwel: to be continued.

Groetjes,

Jihane

 

Wat is de status? 

 

Lukt namelijk nog steeds niet.. 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Ray,

 

Ik zie de webmaster morgenmiddag. Ik zal dit dan nog een keer onder de aandacht brengen en als het mogelijk is natuurlijk eerder. Thanks voor je geduld!

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @ Ray,

 

Inmiddels hebben we bericht van de webmaster, die geeft aan dat het probleem verholpen zou moeten zijn!

Je kan het nu nogmaals proberen en checken of het lukt. 

 

Groetjes,

Tessanne

 

@Tessanne 

 

Bij mij wel inderdaad 👍

Reageer