Al een paar dagen kom ik niet op de webpagina van MijnSimyo. Ook niet na het wissen van geschiedenis en koekjes. Op de app geen probleem.
Diverse laptops, mobiele webpagina's geen resultaten.
App wel
Al een paar dagen kom ik niet op de webpagina van MijnSimyo. Ook niet na het wissen van geschiedenis en koekjes. Op de app geen probleem.
Diverse laptops, mobiele webpagina's geen resultaten.
App wel
Klopt @Ray ik zie dit nu ook op mijn laptop, error 500.
(edit)
Op de telefoon, op het forum - klik ik rechtsboven op menu gebeurt er niks.
Ben ik toch niet gek geworden..
Bij mij idem. Weet niet wanneer dit is begonnen want ik kom niet zo vaak op de webpagina.
Bij mij idem. Weet niet wanneer dit is begonnen want ik kom niet zo vaak op de webpagina.
Had het al voor het weekend maar meestal is het maar voor even. Nu is het blijkbaar hardnekkiger.
Ik zie zelf dat ik naar deze pagina wordt gestuurd na het inloggen. Daar zie ik altijd die fout op. Ga je daarna naar Mijn Simyo dan gaat het na het inloggen gewoon goed.
Kunnen jullie via deze link wel inloggen?
Via de links die
Hey guys,
Lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat inderdaad!
Ik zal het even doorgeven aan Jihane zodat zij er naar kan kijken
Groetjes,
Bas
Ik zal het even doorgeven aan Jihane zodat zij er naar kan kijken
Is zij weer terug dan van een grote stad in een naar land vlak ten zuiden van het land waar ik woon (hier noemen ze dat “south of the border”)? Grapje - de Schotten hebben het niet zo op de Engelsen en hun brexit-fratsen…
[ Telefoon ]
- Zonder geschiedenis wissen - bij forum bezoek gebeurde er helemaal niks bij aanklikken menu rechts.
Geschiedenis wel wissen - menu rechts reageert wel en ik kan inloggen op mijn Simyo doordat het normaal verschijnt als keuze.
Werkt bij mij ook weer..
Werkt bij mij ook weer..
Ik test het nu op mijn laptop. Inloggen op mijn simyo vanuit het forum werkt niet ,error 500. Zowel op Chrome als op Firefox.
Test na geschiedenis wissen Firefox.
Ben ik niet ingelogd op het forum en browse naar Mijn Simyo kan ik gewoon inloggen.
Ingelogd op het forum gaat het niet Error 500.
Gisteren deed ie het na je vorige bericht wel even mobiel. Nu ook niet meer.
Hoi allemaal!
Oei, nee! Inloggen moet altijd lukken - op welke manier. Het lukt mij wel om in te loggen met de links die Groentjuh deelde én ook via de knop op het forum. Voor de helderheid, het gaat om deze knop, correct?
Degenen die niet via deze weg kunnen inloggen:
Groetjes,
Jihane
Hoi allemaal!
Oei, nee! Inloggen moet altijd lukken - op welke manier. Het lukt mij wel om in te loggen met de links die Groentjuh deelde én ook via de knop op het forum. Voor de helderheid, het gaat om deze knop, correct?
Degenen die niet via deze weg kunnen inloggen:
Groetjes,
Jihane
Nee, met de knop rechtsboven op het forum krijg ik meteen de foutmelding.
Dit is met een iMac (MacOS Catalina 10.15.1) en Safari 13.0.3. Met een oude MacBook Air (MacOS High Sierra 10.13.6) en Safari 13.0.2 zelfde resultaat. Zojuist de iPhone XR geprobeerd: wederom is het resultaat hetzelfde.
Ik kan het nu op dit moment niet reproduceren.
Zoals ik eerder deelde. Op je mobiel, vanuit het forum of http://Simyo.nl op menu klikken en dan op de button voor Mijn Simyo;
Op de Chromebook vanuit het forum of vanuit de homepage rechtsboven op de MijnSimyo button;
Een Windows laptop hetzelfde. Hierbij heb ik meerdere browsers geprobeerd.
Let wel: Dit gebeurt alleen als je al bent ingelogd op het forum. Ben je nog uitgelogd dan geen enkel probleem. Hier ben ik zojuist achtergekomen.
Let wel: Dit gebeurt alleen als je al bent ingelogd op het forum. Ben je nog uitgelogd dan geen enkel probleem. Hier ben ik zojuist achtergekomen.
Exact mijn ervaring.
Hey boys,
Ik kan het gewoon reproduceren dus ik ga wel even overleggen wat we hiermee kunnen doen!
Wordt vervolgd
EDIT: ligt inmiddels bij onze webmaster!
Groetjes,
Bas
Hey boys,
Ik kan het gewoon reproduceren dus ik ga wel even overleggen wat we hiermee kunnen doen!
Wordt vervolgd
EDIT: ligt inmiddels bij onze webmaster!
Groetjes,
Bas
Mooi dat je het kunt reproduceren! Dan moet het repareren een koud kunstje zijn!
Hi allemaal,
Het is precies zoals Bas zegt! We waren allemaal in staat om dit te reproduceren. Na het inloggen op het forum blijkt het onmogelijk te zijn om naar je Mijn Simyo-omgeving te gaan. Het ligt nu bij onze bekwame webmaster, die gaat uitzoeken wat er aan de hand is en hoe we dat kunnen oplossen.
Ofwel: to be continued.
Groetjes,
Jihane
Wat is de status?
Lukt namelijk nog steeds niet..
Hey Ray,
Ik zie de webmaster morgenmiddag. Ik zal dit dan nog een keer onder de aandacht brengen en als het mogelijk is natuurlijk eerder. Thanks voor je geduld!
Groetjes,
Ouael
Hoi @ Ray,
Inmiddels hebben we bericht van de webmaster, die geeft aan dat het probleem verholpen zou moeten zijn!
Je kan het nu nogmaals proberen en checken of het lukt.
Groetjes,
Tessanne
Bij mij wel inderdaad
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.