Skip to main content
Noch op mijn iPad noch op mijn smartphone (Samsung Galaxy) kan ik met het password van mijnsimyo inloggen. Ik heb ook al een keer de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder succes. Wat kan ik nog meer doen?
Uit je verhaal lijkt het me zo te zijn dat er binnen het systeem iets niet in de haak is, misschien een update bij de provider.

Wacht tot de moderator reageert, die kan uitsluitsel geven wat er mis is.
Hoi Siet, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je niet kunt inloggen op de app. Lukt het je wel op op de website van Mijn Simyo in te loggen?

Zojuist heb ik iemand van onze IT afdeling de app laten nakijken op foutmeldingen of storingen, maar deze kon niets vinden.



Wat ik je aanraad om te doen is om op Mijn Simyo in te loggen en je wachtwoord aan te passen op het tabblad Mijn gegevens. Gebruik dan een wachtwoord dat je makkelijk in kunt toetsen op je telefoon of tablet.

Als het je daar ook niet lukt, kun je op 'Wachtwoord vergeten?' klikken. Als je dan een nieuw wachtwoord in de mail hebt kun je die het beste kopiëren en plakken naar de inlog pagina van Mijn Simyo en vervolgens als nog je wachtwoord aan te passen.



En vergeet niet dat je je telefoonnummer als volgt invoert: 0612345678, dus zonder streepje en spatie.



Kom je er zo uit, Siet?
Beste Ernst, dank voor je reactie. Ik heb mijn wachtwoord veranderd en dat heeft geholpen. Ik kan nu ook op de app inloggen.
Beste Ernst, dank voor je reactie. Ik heb mijn wachtwoord veranderd en dat heeft geholpen. Ik kan nu ook op de app inloggen.

Goeje feedback! Klasse!
Hoi Siet,



Wat goed om te horen dat je nu wel gebruik kunt maken van de Mijn Simyo app 🙂. Bedankt dat je het even hebt laten weten!



Groetjes, Tiury

Reageer