.

Beantwoord

Ik kan niet inloggen met mijn andere nummers

  • 21 October 2016
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

'Goeie morgen. ik log in met 061224xxxx en het wachtwoord. Maar dan wil ik naar een ander nummer vam mij ook bij Siimyo 062055xxxx om te weten wat het beltegoed, maar dat kan ik niet vinden en ook niet mijn smartfoon nr ook bij Simyo 061300xxxx. wat moet ik doen? Graag antwoord. Jan Willem.'
icon

Beste antwoord door de leon 21 October 2016, 10:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen. Allereerst zal een moderator hier al je persoonlijke gegevens weghalen i.v.m. je privacy.
Het is mogelijk dat je PC de inloggegevens van je eerste tel. nummer onthouden heeft waardoor je niet kunt inloggen met je volgende nummer. Probeer eerst eens de cache (cookies enz.) van je browser te legen en dan opnieuw in te loggen met je volgend nummers en niet onthouden aan te vinken.

Je zou sowieso eens kunnen proberen met een andere browser in te loggen. Welke gebruik je nu?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi J.W. Florijn,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat het je niet lukt om in te loggen met je andere nummers. Zoals de leon al zei, kun je het beste even je cache gegevens verwijderen en dan proberen in te loggen. Het moet namelijk wel gewoon kunnen! Laat je het ons weten als het is gelukt?

Ik heb trouwens je bericht aangepast en de 06-nummers veranderd zoals je ziet. We willen liever geen persoonlijke informatie openbaar hebben.

@de leon, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer