Skip to main content
Hallo,



Ik ben de afgelopen twee weken op vakantie geweest en zag dat er stond dat ik alleen noodoproepen kan doen. ik dacht dus dat ik ook gewoon kan bellen in het buitenland. op de site kan ik dat ook niet aanzetten, zou u dat alsjeblieft voor mij aan willen zetten want ik ga over een paar dagen weer op vakantie



Dankjewel
Hoi JelmerIJff, welkom op het Simyo forum :)



Op dit moment is het inderdaad voor sommige klanten eventjes niet mogelijk om sommige opties aan te passen. Zo ook bij jou niet.

Er wordt wel aan gewerkt om dit op te lossen, maar zoals je vraagt heb ik het nu voor je aangezet :o



Fijne vakantie!
Hoi,



Ik heb hetzelfde probleem. Alleen noodoproep in buitenland of als er geen netwerk is. 

Bellen buitenland staat aan.

Ik heb ook de telefoon opnieuw ingesteld.



Wat kan ik nog doen?

 

Mijn telefoon is een samsung S3
Het is niet mogelijk buitenland aan te zetten in "mijn simyo". Zou je dat voor mij willen doen?

Bvd, Marie-Louise
Ook voor mij is het niet mogelijk om de optie "bellen in het buitenland" aan te zetten. Ik ben in Polen en zit dus zonder netwerk!



Kunnen jullie dit zsm aanzetten?
Hoi Ernst,



Kun je ook voor dit telefoonnummer zorgen dat ik vanuit de UK kan bellen? Niet zo fijn als minderjarige alleen in het buitenland zonder telefoonverbinding. Er is ook al een melding gedaan onder ticketnummer 899981. Als jij het snel kan oplossen, kan die weg. Jael.
Hoi,



Ik heb hetzelfde probleem. Alleen noodoproep in buitenland of als er geen netwerk is. 

Bellen buitenland staat aan.

Ik heb ook de telefoon opnieuw ingesteld.



Wat kan ik nog doen?

 

Mijn telefoon is een samsung S3




Hoi rogerrimburg, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat je zaterdag een sms vanuit het buitenland hebt gestuurd, daarom denk ik dat het is opgelost, klopt dat? :)



Zo ja, dan ben ik erg benieuwd wat de oplossing was?





Het is niet mogelijk buitenland aan te zetten in "mijn simyo". Zou je dat voor mij willen doen?

Bvd, Marie-Louise




Hoi Marie-louise, ook jij welkom op het forum! :)



Ik heb het even gecheckt bij onze technische afdeling en als het goed is, zou je nu zelf de optie "Bellen in en naar het buitenland" weer moeten kunnen aanzetten via Mijn Simyo.



Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is, zo niet, dan zal ik de optie voor je aanzetten! :)





Ook voor mij is het niet mogelijk om de optie "bellen in het buitenland" aan te zetten. Ik ben in Polen en zit dus zonder netwerk!



Kunnen jullie dit zsm aanzetten?




Hoi Suzemuze, ook jij welkom op het forum van Simyo!



Ook voor jou geldt dat je nu zelf de optie "Bellen in en naar het buitenland" aan zou moeten kunnen zetten.



Laat je het even weten of dat inderdaad het geval is?





Hoi Ernst,



Kun je ook voor dit telefoonnummer zorgen dat ik vanuit de UK kan bellen? Niet zo fijn als minderjarige alleen in het buitenland zonder telefoonverbinding. Er is ook al een melding gedaan onder ticketnummer 899981. Als jij het snel kan oplossen, kan die weg. Jael.




Hoi JaelW, welkom op het forum!



Ik zie dat je inmiddels per e-mail al was geholpen, maar dat dit helaas nog niet het gewenste resultaat heeft gehad.



Ik heb even met onze IT afdeling gecheckt of de optie "Bellen in en naar het buitenland" nu goed staat op de aansluiting en dat is het geval, dus je zou moeten kunnen bellen in de UK.



Zou je eens willen proberen handmatig te kiezen voor één van de volgende netwerken?: O2, AIRTEL Jersey, Hutchinson of Jersey Telecoms.



Kan je dan helaas nog steeds niet bellen, zou je dan je simkaart eens in een andere telefoon willen plaatsen en kijken of je hierin wel verbinding krijgt met een netwerk?



Ik verneem graag je bevindingen! 🙂

Reageer