Ik heb nu prepaid en wil dat omzetten naar Sim only 100.  Helaas lukt dat niet.Als ik mijn rekeningnummer gegevens invul, blijft hij hardnekkig volhouden dat ik nog een rekeninghouder moet invullen, terwijl ik dat allang gedaan heb. Ook via de dBestel]knop op de homepage lukt het niet. Ik heb 3 verschillende webbrowsers geprobeerd, dus daar ligt het ook niet aan.Â
Wel leuk zo'n simonly, maar als ik het niet kan bestellen, dan heb ik er niks aan. Hollands Nieuwe heeft ook leuke aanbiedingen..
Groeten,
Harriet Hoen
Bladzijde 1 / 1
Hoi hhoen,
Allereerst welkom op het forum! :)
Vervelend dat je problemen hebt met het activeren van je bankrekeningnummer, maar daar ga ik je mee helpen! 🙂 Wat ik je namelijk wil aanraden is om in het veld van de rekeninghouder geen leestekens (zoals .,- etc.) in te vullen, dan zal deze foutmelding verdwijnen.
Laat je even weten of het nu wel lukt? 🙂
Allereerst welkom op het forum! :)
Vervelend dat je problemen hebt met het activeren van je bankrekeningnummer, maar daar ga ik je mee helpen! 🙂 Wat ik je namelijk wil aanraden is om in het veld van de rekeninghouder geen leestekens (zoals .,- etc.) in te vullen, dan zal deze foutmelding verdwijnen.
Laat je even weten of het nu wel lukt? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.