.

Beantwoord

Ik kan mijn internetbundel niet aanpassen

  • 4 November 2013
  • 10 reacties
  • 5969 Bekeken

Ik wil mijn internetbundel aanpassen, maar de knoppen Mobiel Internet en de knop Abonnement wijzigen werken niet. Ik heb nu 200 MB, maar wil terug naar Geen bundel, omdat ik van oktober tot april geen internetvebinding nodig heb. Heb ook al in oktober vergeefs geprobeerd mijn abonnement te wijzigen.
icon

Beste antwoord door Ernst 5 November 2013, 12:15

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Peter38, welkom op het Simyo forum.

Wanneer je je databundel wilt beëindigen, dien je eerst op de button 'geen bundel' te klikken en vervolgens op 'mijn abonnement wijzigen'.
Als dit niet lukt, zou je dan een screenshotje kunnen plaatsen van wat je op dat moment ziet op Mijn Simyo? Volgens je gegevens zou je het gewoon uit moeten kunnen zetten namelijk...
Hallo Ernst,

Ik heb een screenshot gemaakt, maar kan dit alleen verzenden per e-mail. Dan heb ik wel je e-mail adres nodig. De knoppen Mobiel Internet en de knop Wijziging Abonnement zijn licht gekleurd en werken niet.

Groeten,
Peter 38
Badge +8
Hallo Ernst,

Ik heb een screenshot gemaakt, maar kan dit alleen verzenden per e-mail. Dan heb ik wel je e-mail adres nodig. De knoppen Mobiel Internet en de knop Wijziging Abonnement zijn licht gekleurd en werken niet.

Groeten,
Peter 38


Hoi Peter38,

Je mag dit sturen naar [email]webcare@simyo.nl[/email] . Dan kunnen we dit doorzetten naar de IT afdeling.

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,

Ik heb het screenshot verstuurd, maar kan zelf niet controleren of dat inderdaad is gebeurd.

Groeten,
Peter38
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Charlene,

Ik heb het screenshot verstuurd, maar kan zelf niet controleren of dat inderdaad is gebeurd.

Groeten,
Peter38


Hoi Peter38,

Als de mail verstuurd is, dan heb je een bevestigingsmail terug gekregen met daarin een ticketnummer.
Als je dat voor me hebt, kan ik 'm bekijken 🙂
Hallo Ernst,

Het screenshot is per mail verstuurd en door jullie ontvangen. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen met daarin het ticketnummer 659933. Hoop, dat kwestie nu wordt opgelost.

Groetjes,

Peter38
Badge +6
Hallo Ernst,

Het screenshot is per mail verstuurd en door jullie ontvangen. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen met daarin het ticketnummer 659933. Hoop, dat kwestie nu wordt opgelost.

Groetjes,

Peter38


Hoi Peter38,

Dankjewel voor de screenshot. Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling om het probleem te laten verhelpen.
Ik laat het je weten, zodra het probleem verholpen is en je de internetbundel zal kunnen aanpassen!
Badge +6
Hoi Peter38,

Ik heb de terugkoppeling gekregen dat het vanaf nu mogelijk is je internetbundel aan te passen, hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Hoi Peter38,

Ik heb de terugkoppeling gekregen dat het vanaf nu mogelijk is je internetbundel aan te passen, hoor graag van je of het is gelukt! :)


Hoi Kim,

Het is gelukt. Bedankt.

Groete,,
Peter38
Badge +8
Hoi Kim,

Het is gelukt. Bedankt.

Groete,,
Peter38


Hoi Peter38,

Fijn dat het is gelukt. Sorry dat het niet in 1x ging, en bedankt voor het terugkoppelen :)

Groetjes,
Charlene

Reageer