Skip to main content
Hallo,



Ik heb al een tijdje dat ik mijn huidige verbruik niet kan zien op de pagina van mijnsimyo. Ik kan wel het verbruik van algelopen maanden zien. Maar op de eerste pagina staat wel de zin: "deze maand heb ik nog:" Maar er staat geen getal onder. Als ik bij het tabblad verbruik kijk en dan bij November, zie ik wel alle losse onderdelen, maar ik wil dus ook graag kunnen zien hoeveel belminuten/mb/smsjes ik in totaal in de huidige maand verbruik heb.



Hoe kan ik dit oplossen?



Met vriendelijke groet,



Fred van Dalen
Welkom op het forum cunday,



Ik weet niet met welke browser je dit probeert te bekijken, maar probeer het eens in een andere (Chrome i.p.v. Safari o.i.d.).



Als dit niet lukt moet je misschien de beveiliging van de browser even aanpassen.
Hallo,



Ik heb al een tijdje dat ik mijn huidige verbruik niet kan zien op de pagina van mijnsimyo. Ik kan wel het verbruik van algelopen maanden zien. Maar op de eerste pagina staat wel de zin: "deze maand heb ik nog:" Maar er staat geen getal onder. Als ik bij het tabblad verbruik kijk en dan bij November, zie ik wel alle losse onderdelen, maar ik wil dus ook graag kunnen zien hoeveel belminuten/mb/smsjes ik in totaal in de huidige maand verbruik heb.



Hoe kan ik dit oplossen?



Met vriendelijke groet,



Fred van Dalen




Hoi cunday,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Vervelend dat je niet de huidige stand van je bundels kan zien. Ik raad je aan allereerst de cookies en het cachegeheugen van je browser te wissen. Of de tip van franswon te volgen en te kijken of het wel in een andere browser werkt?



Ik hoor het graag van je of dan wel werkt! 🙂

Reageer