Skip to main content
Waarom kun je op het dagelijkse verbruiksoverzicht de gebelde nummers niet meer zien?
Hallo Gast,



Welkom op het Simyo Forum.



Het dagelijks verbruik kun je altijd inzien via mijn Simyo.

Dit onder het tabblad verbruik.

De nummers die ik gebeld heb kan ik gewoon zien.

Wist je dat de gegevens met een vertraging in mijn Simyo komen.

Het kan maximaal 1 dag duren voordat het verbruik zichtbaar is in Mijn Simyo. Doorgaans is dit veel korter.



Heb ik je zo goed geholpen?
Dit is allemaal wel bekend, echter nu kan ik alleen nog maar het verbruik van het aantal sms'jes en aantal belminuten zien, niet meer de nummers.
Klopt......ik kan mijn gebelde nummers ook niet meer zien.

Ook van gisteren en eergisteren niet meer.
Is dit tijdelijk of permanent? ?
Hoi Gast & Monikaatje,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat jullie op dit moment geen telefoonnummers meer kunnen zien via Mijn Simyo.



Zoals Maikel.twinnie aangeeft, kun je deze specificatie netjes inzien. Laat het nou zo zijn dat er een kort probleempje is geweest met de weergave hiervan. Klopt het dat jullie beide de telefoonnummers weer kunnen inzien? Ik zie jullie bericht graag tegemoet.



@Maikel.twinnie, bedankt voor je bericht! Niet iedereen heeft last van het probleem gehad. Daarom kon jij de gegevens netjes zien :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo en Mijn Simyo App'. Hier past jullie vraag beter.



Groetjes,

Angela
Ik heb het net gecheckt en alles werkt weer !! Super
Hoi Monikaatje,



Fijn dat je dit nog even hebt laten weten 🙂 Dat weten wij ook zeker dat alle problemen weer opgelost zijn. Bedankt! Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer