.

Beantwoord

Ik heb sinds januari ook internet,maar waarom is het verbruik niet te zien op de app?

  • 14 January 2015
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Badge
Vanaf januari ook internetbundel genomen, maar zie nog steeds alleeen de verbruik van bellen.
Moet ik deze opnieuw downloaden?
Graag hoor ik van u.
Groet
Rachid
icon

Beste antwoord door Tiury 15 January 2015, 15:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi rachid1655,

Wat vreemd dat je aangeeft dat je een internetbundel hebt genomen in januari, want ik zie daar niets van terug. Ik zie wel dat je op 26-05-2014 voor een aantal dagen een bundel hebt geactiveerd, maar meteen weer uit hebt gezet. Al het verbruik dat je in de tussentijd hebt gemaakt, is buiten de bundel gevallen en betaal je €0,15 per MB.

Ik adviseer je om z.s.m een internetbundel te activeren, want op deze manier krijg je onnodig hoge facturen.

Zodra je de bundel hebt geactiveerd, krijg jij 'm ook te zien in de Simyo app en op Mijn Simyo 🙂.
Badge
Vanaf januari ook internetbundel genomen, maar zie nog steeds alleeen de verbruik van bellen.
Moet ik deze opnieuw downloaden?
Graag hoor ik van u.
Groet
Rachid


Hallo,
Dit heb ik zelf rond 25 december aangepast, en zou op 1 januari in gaan, omdat er nik gebeurde op mijn telefoon heb ik jullie gebeld en een medewerker heeft mij stap voor stap geholpen om het een en ander in de telefoon aan te passen.
Reputatie 3
Badge +9
En is dit gelukt? kan je zien dat internet op je mobiel aanstaat op je persoonlijke pagina?
Heb je nu ook internet?

Graag je bevindingen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi rachid1655,

Je internet werkt, dat is ook te zien. Het jammere is dat je (nog) geen internetbundel hebt bij je aansluiting. Nu betaal je het buiten de bundel tarief van € 0,15 per MB.

Ik heb gekeken of je eind december een bundel hebt aangevraagd, maar ik kan geen aanpassingen of aanvragen terugvinden. Ik ben bang dat je verzoek niet goed is doorgekomen.

Via Mijn Simyo kan je alsnog een databundel aanvragen. Deze zal meteen ingaan, zo voorkom je dat de kosten voor internet verder oplopen.

Na je aanvraag ontvang je een bevestiging per e-mail. Heb je die de vorige keer niet ontvangen?

Reageer