Skip to main content

.

Ik heb zojuist mb's bijgekocht, dit omdat op een onverklaarbare rede mijn internetbundel op was (in 2 uur zo'n 1150 mb...). Ik heb 500 mb gekocht, nu keek ik via de mijn simyo app bij mijn bundel. Er staat dat ik nu een bundel heb van €8, ik betaalde normaal €23. Wordt mijn bundel weer normaal gezet als de nieuwe maand ingaat?
Hoi Anouk91,



Zou je kunnen aangeven waar je ziet staan dat je een bundel van €8 hebt?

Volgens de gegevens die ik van je kan zien heb je per één november een 100 min/sms belbundel, de 2000+1000 MB internetbundel en heb je nu een extra 500 MB bundel die volgende maand op je factuur komt.
Klopt, ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad en mijn bundel aangepast. Alles is zo geregeld. Bedankt voor het antwoord.
Hoi Anouk91,



Goed om te zien dat het opgelost is via de telefonische klantenservice 🙂 Uiteraard kun je nog bij ons terecht als je andere vragen hebt. Graag gedaan namens Ernst!



Groetjes,

Angela

Reageer