Hallo,
ik heb gisteren opgewaardeerd en betaald, SIM zegt niet geregistreerd, wat nu?
mvg.
jjs
Bladzijde 1 / 1
Beste jjs,
Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat uw simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat uw simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
Bedankt Arie,
het werkt weer als voorheen.
Perfecte service zo via het forum !
Groeten,
jjs
het werkt weer als voorheen.
Perfecte service zo via het forum !
Groeten,
jjs
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.