Skip to main content
HERHAALD VERZOEK



Mijn telefoon had helemaal geen bereik,hetgeen voor mij heel vervelende gevolgen had

Ik heb helaas helemaal geen reactie van jullie gehad.

Dus nog een hoe moet dit probleem opgelost worden.

Deze keer graag wel een antwoord
Hallo Jowi,



Welkom op het Simyo Forum.



Omdat dit je eerste bijdrage op dit forum is kan ik niet nagaan (ik ben ook maar een gewone klant) hoe je contact met Simyo had.

Om bereik in het buitenland te hebben moet bellen/gebeld worden in het buitenland in Mijn Simyo aanstaan, Je toestel moet ook de juiste instelling hebben (roaming). Op je toestel moet je, indien automatische selectie niet aanstaat, naar een provider zoeken in het buitenland.

Als aan al deze voorwaarden is voldaan kan je normaal genomen bellen en gebeld worden in het buitenland.

Als je ook wilt internetten dan moet in Mijn Simyo ook internet in het buitenland aanstaan en op je toestel data-roaming.
Hoi Jowi,



Wat vervelend dat jouw probleem nog niet is opgelost. Je zegt dat je vorige keer geen antwoord hebt gehad, maar ik zelf heb je antwoord gegeven.



Klik hier om naar je eerdere topic te gaan.



@franswon, bedankt voor je hulp.



Groetjes,

Caspar

Reageer