mijn id kaart was verlopen en nu heb ik een nieuwe. toen ik mijn abbonement ging wijzigen zag ik dat mijn vorige id kaart daar nog op stond.
is het belangrijk dat ik die wijzig? hoe doe ik dat dan?
Groetjes Marijke
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marijke,
Ik snap dat je graag je juiste gegevens op Mijn Simyo hebt staan en geef je graag wat meer info hierover.
Toen je je bestelling hebt gedaan heb jij de gegevens van je ID-kaart opgegeven. Dit nummer werd vroeger gebruikt in de fraudecheck als klanten naar onze klantenservice belden. Dit wordt nu niet meer gevraagd. Je hoeft dus niet je nieuwe nummer aan ons door te geven. Dit kun je trouwens ook niet zelf aanpassen op Mijn Simyo.
Bedankt voor je melding. Ik maak er een aantekening van op je account 🙂
Heb ik je zo goed geholpen?
Ik snap dat je graag je juiste gegevens op Mijn Simyo hebt staan en geef je graag wat meer info hierover.
Toen je je bestelling hebt gedaan heb jij de gegevens van je ID-kaart opgegeven. Dit nummer werd vroeger gebruikt in de fraudecheck als klanten naar onze klantenservice belden. Dit wordt nu niet meer gevraagd. Je hoeft dus niet je nieuwe nummer aan ons door te geven. Dit kun je trouwens ook niet zelf aanpassen op Mijn Simyo.
Bedankt voor je melding. Ik maak er een aantekening van op je account 🙂
Heb ik je zo goed geholpen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.