Ik heb een LG smartphone gekocht waar een kleine simkaart in moet. De Simyo simkaart is te groot. Graag een reactie.
Bladzijde 1 / 1
Hoi havias, wat leuk dat je deze vraag op het forum stelt :)
Wanneer je een nieuwe simkaart nodig hebt (want dat heb jij nu), dan kun je op Mijn Simyo, en dan op het tabblad Mijn instellingen & simkaart, een vervangende simkaart bestellen van het formaat dat jij nodig hebt.
Een vervangende simkaart kost slechts 5 en heb je binnen twee werkdagen in de brievenbus liggen.
Heb ik je zo een duidelijke reactie gegeven?
Wanneer je een nieuwe simkaart nodig hebt (want dat heb jij nu), dan kun je op Mijn Simyo, en dan op het tabblad Mijn instellingen & simkaart, een vervangende simkaart bestellen van het formaat dat jij nodig hebt.
Een vervangende simkaart kost slechts 5 en heb je binnen twee werkdagen in de brievenbus liggen.
Heb ik je zo een duidelijke reactie gegeven?
Hallo Ernst,
bedankt voor je duidelijke reactie.
De vervangende simkaart ga ik aanvragen
Met vriendelijke groet,
Han
bedankt voor je duidelijke reactie.
De vervangende simkaart ga ik aanvragen
Met vriendelijke groet,
Han
Hoi havias,
Ik zie dat je inmiddels de simkaart hebt besteld, helemaal goed. De simkaart is gister opgestuurd en zal je vandaag ontvangen.
Mocht je nog vragen hebben dan help ik je graag verder 🙂
Ik zie dat je inmiddels de simkaart hebt besteld, helemaal goed. De simkaart is gister opgestuurd en zal je vandaag ontvangen.
Mocht je nog vragen hebben dan help ik je graag verder 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.