Skip to main content

.

Vraag

Ik heb een e-mail ontvangen met mijn nummer en wachtwoord, maar dit scherm wordt weergegeven wanneer ik inlog op de app.


Ik heb een e-mail ontvangen met mijn nummer en wachtwoord, maar dit scherm wordt weergegeven wanneer ik inlog op de app.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

JanD
  • Consultant
  • 766 reacties
  • 1 maart 2025

Beste ​@zhiyuan hoogstwaarschijnlijk phishing, als de mail al van Simyo zou komen wordt daar nooit een wachtwoord bij getoond.

Ik hoop dat je niet op een link binnen de mail hebt geklikt.

Wie was de afzender van de mail?

Zie ook onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice/simyo-mails-herkennen


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 1 maart 2025
JanD schreef:

Beste ​@zhiyuan hoogstwaarschijnlijk phishing, als de mail al van Simyo zou komen wordt daar nooit een wachtwoord bij getoond.

Ik hoop dat je niet op een link binnen de mail hebt geklikt.

Wie was de afzender van de mail?

Zie ook onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice/simyo-mails-herkennen

Wat ik wil uitdrukken is dat ik zojuist simyo heb geregistreerd en dat het nummer en wachtwoord naar mij zijn verzonden via mijn geregistreerde account. Ik moet nu inloggen op uw app, maar na het invoeren van het nummer en wachtwoord verschijnt de afbeelding in de bovenstaande afbeelding. Ik wil vragen hoe ik het kan oplossen. ik heb esim gekocht


JanD
  • Consultant
  • 766 reacties
  • 1 maart 2025

Beste ​@zhiyuan neem dan even via WhatsApp contact op met Simyo, vandaag tot 17u00 bereikbaar.

zie eerder gestuurde link

Succes.

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 3 maart 2025

Hi ​@zhiyuan,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Omdat je al contact met ons hebt zal ik dit topic sluiten om verwarring te voorkomen.
 

JanD schreef:

Beste ​@zhiyuan hoogstwaarschijnlijk phishing, als de mail al van Simyo zou komen wordt daar nooit een wachtwoord bij getoond.

Ik hoop dat je niet op een link binnen de mail hebt geklikt.

Wie was de afzender van de mail?

Zie ook onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice/simyo-mails-herkennen

Dit betreft trouwens geen phishing mail, maar een foutcode in de app. ðŸ™‚

Heel erg bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja