Skip to main content
Ik heb sinds 1 dag een abonnement bij Simyo en al 23 seconden gebeld. Al zie ik net in mijn overzicht dat ik al 61 minuten gebeld zou hebben. Dit is nogal een verschil en vraag mij af waar die 60 extra minuten vandaan komen?



Ook heb ik alleen WiFi en geen normaal netwerk voor het internet. Zou dit ook aangezet kunnen worden?



Groetjes

Vera
Hoi en welkom bij Simyo.



De overzichten op je eigen simyo pagina laten zien wat je nog heb. Kan het zijn dat je denkt dat je al 61 minuten heb gebeld maar dat je het eigenlijk andersom moet zien? Dus je heb nog 61 minuten over.



Internet op je mobiel via Simyo kun je zelf aanzetten. Je dient daar een bundel voor te hebben. Deze kun je kiezen op ook weer je eigen Simyo pagina. Op je telefoon kies je dan voor data i.p.v. wifi.



Gebruik onderstaande om meer te weten te komen over internet op je mobiel.



https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-stel-mijn-smartphone-voor-internet-9563



https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp?&_ga=1.152756985.1545128015.1427377259#/
Hoi VvdP,



Welkom bij Simyo en op het forum.



Tijdens het bestelling heb je gekozen voor 300 bel- en smsbundel en een 1000 MB databundel. Het aantal minuten en MB's is gebaseerd op een volledige kalendermaand.



Je abonnement is ingegaan op 7 april. Om deze reden heb je voor deze maand de bundels naar rato ontvangen. Voor de periode 7 tot en met 30 april heb je in totaal 239 minuten toegewezen gekregen. Ik zie dat je tot nu toe maar 1 minuut verbruikt heb.



Op 1 mei ontvang je dus voor het eerst je volledige 300 bel-en smsbundel.



In het artikel https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/na-activatie-heb-ik-opeens-minder-belminutenm-72 lees je hier meer over.



Heb ik het zo duidelijk voor je uitgelegd?



@Raytje, bedankt voor het meedenken.

Reageer