Skip to main content
vraagje 1, als ik een ander nummer wil ,,, kan ik dat nieuwe nummer dan uit een aantal nummers kiezen?



vraagje 2,, als ik mijn lidmaatschap van Simyo wil opzeggen hoe gaat dit dan in zijn werk? kan ik dit door bellen?

groet Dhr G v d Weijden.
Hallo Ge van der Weijde,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik behandel je dingen even door eerst vraag 1 en daarna vraag 2 te beantwoorden.



Je kan helaas, als je een nieuw nummer wilt, niet een nummer kiezen. Deze pakt het systeem automatisch en er zit geen keuze functie in. Het pakken van een nieuw nummer kost overigens 5 euro aan administratie kosten.

Heb je een nummer wat je mee wilt nemen vanaf een ander sim-kaart kan je het nummer laten porteren naar Simyo.



Opzeggen kan je doen in Mijn Simyo.

Dit onder het tabblad Mijn Gegevens.

Wil je je nummer meenemen naar een andere provider? Dan sluit je eerst een contract af bij de nieuwe provider en een nummerbehoud verzoek.

De nieuwe provider zegt dat automatisch het contract met Simyo voor jou op.



Heb ik je zo goed geholpen?
morgen Simyo, ik vind het meer dan jammer dat ik niet kan kiezen als ik een ander nummer wil.

dit kan wel bij een ander. misschien een puntje voor over na te denken en voor meer service!!!

groet Gé.
Hoi Ge van der Weijden,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat fijn dat een medegebruiker als Maikel.twinnie(super bedankt!) je al zo goed heeft kunnen helpen.:D

Ik heb je idee op onze 'Wall of change' gehangen. Misschien dat je in de toekomst wel uit een reeks nummers kan kiezen.



Voor nu geldt, als je akkoord gaat met de administratie kosten van € 5,- regelen wij een nieuw nummer voor je.

Wil je dat nog?



Is alles je zo duidelijk?

Reageer