.

Beantwoord

Iinloggen lukt niet

  • 7 January 2013
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Ik ben mijn vader aan het helpen met het activeren van zijn simkaart maar dit lukt niet. 

We hebben elke stap gevolgd die in de mail staat, dus naar de website gaan, inloggen met het tijdelijke nummer wat je van simyo hebt gehad, evenals het tijdige wachtwoord. Maar als we dat gedaan hebben komt er te staan dat het telefoonnummer en wachtwoord niet overeenkomen (of zoiets) dus inloggen lukt niet, en dus kan hij ook zijn simkaart niet activeren. 

Wat doen we fout?
icon

Beste antwoord door Esma 10 January 2013, 18:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +1
Hoi Andrea,

Welkom op het forum!

Om het inloggen voor je mogelijk te maken, heb ik je per e-mail een nieuw wachtwoord verstuurd. Vervolgens kun jij de simkaart activeren door middel van het simkaartnummer in te voeren.

Reageer