Ik ben mijn vader aan het helpen met het activeren van zijn simkaart maar dit lukt niet.Â
We hebben elke stap gevolgd die in de mail staat, dus naar de website gaan, inloggen met het tijdelijke nummer wat je van simyo hebt gehad, evenals het tijdige wachtwoord. Maar als we dat gedaan hebben komt er te staan dat het telefoonnummer en wachtwoord niet overeenkomen (of zoiets) dus inloggen lukt niet, en dus kan hij ook zijn simkaart niet activeren.Â
Wat doen we fout?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Andrea,
Welkom op het forum!
Om het inloggen voor je mogelijk te maken, heb ik je per e-mail een nieuw wachtwoord verstuurd. Vervolgens kun jij de simkaart activeren door middel van het simkaartnummer in te voeren.
Welkom op het forum!
Om het inloggen voor je mogelijk te maken, heb ik je per e-mail een nieuw wachtwoord verstuurd. Vervolgens kun jij de simkaart activeren door middel van het simkaartnummer in te voeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.