Skip to main content
Al enige tijd maak ik gebruik van de app van Simyo. Vandaag bleek de lay out van de app veranderd te zijn en nu moet ik iedere keer opnieuw inloggen . Erg vervelend en hoe is dit op te lossen ? Ik heb een iPhone 6
Ik heb hetzelfde probleem en word niet vrolijk van het inloggen bij elk gebruik.

Hopelijk komt er snel een aanpassing van deze onzinnige aktie
Hoi Richard1971 en hulsb096,



Wat jammer dat jullie niet blij zijn met de manier van inloggen. Dit hebben we moeten doen, omdat er sinds de nieuwe update veel privégegevens staan (Facturen betalen, MB’s bijkopen, Bundels aanpassen, opwaarderen). Je kunt nu wél een pincode instellen op de app, zodat je zeer eenvoudig kunt inloggen 🙂. Hebben jullie die al ingesteld?



Groetjes, Tiury
Je kunt toch de bundel aanpassingen en privé gegevens achter de inlog zetten en het verbruik zonder inlog tonen.

Nu mis ik ook het balkje of mijn daggemiddelde niet overschreden wordt.

Je moet toch elke keer bij het zien van je tegoed een code ingeven
ik ben het eens met hulsb096 en zijn suggestie lijkt mij een prima oplossing.

en ook ik mis het daggemiddelde
Hoi Hulsb096 en Frenkie,



Goed dat jullie je mening over onze nieuwe app delen. We kunnen niet verbeteren en groeien zonder jullie tips en feedback.



Zoals jullie vast op het forum gezien hebben, komen meerdere forumleden met deze suggestie. En eerlijk gezegd vind ik het geen gek idee. Wie weet kunnen we er in de toekomst voor zorgen dat het verbruik in ieder geval weer sneller te bekijken is. Natuurlijk kan ik hierin niets beloven, maar we nemen jullie feedback mee. Er zijn altijd nieuwe updates die we kunnen doorvoeren.



Wat betreft het verbruikslijntje: we willen dat de Mijn Simyo App zoveel mogelijk gelijk is aan de Mijn Simyo pagina zodat je alles makkelijk kunt vinden. Hierbij hebben we geprobeerd om het verbruikslijntje in de cirkel toe te voegen. Hierdoor werd het checken van je verbruik een stuk minder overzichtelijk.

Je kunt uiteraard wel zien hoeveel dagen je nog met je tegoed moet doen bovenaan in de app.



Laten jullie het weten als er nog andere vragen zijn?



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,

Fijn dat jullie naar de klanten luisteren en hoop dat er snel een verbeterde versie komt ,

Nu zit ik elke keer moeilijke berekeningen te maken of mijn verbruik niet te hoog gaat worden om aan het einde van de maand een probleem te hebben.

Groeten,

Frans
Hoi Hulsb096



Nogmaals bedankt voor de feedback. Zowel tops als tips horen we graag. Het gaat er uiteindelijk om dat degene die de App gebruiken er ook tevreden mee zijn.



Alle feedback wordt besproken en waar mogelijk nemen we de verbeterpunten mee in de komende update(s).



Mocht je hierover nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Sean
We (4 gebruikers) hebben dezelfde problemen met de app. En omdat simyo de eerste keer een onvriendelijk (maar wel veilig) wachtwoord verstrekt zijn we dus genoodzaakt eerst die wachtwoorden te veranderen. Dat lijkt mij weer teveel van het goede, dus gebruiken we de app maar niet meer. Jammer gemiste kans lijkt mij om zoveel energie in de bouw van een app te stoppen die men dan om deze reden niet meer gaan gebruiken:(
Hoi jh-sarink,



Welkom op het forum van Simyo.



Wat jammer om te lezen dat jullie de niet app niet meer gebruiken. Het is natuurlijk niet onze bedoeling dat de app niet meer gebruikt wordt. We hebben er veel tijd in gestoken 😉



Maar ook jouw feedback nemen we mee. Wie weet dat het wordt aangepast bij een eventuele update :)



Als je nog ideeën hebt, laat je het dan weten?



Groetjes, Angelica

Reageer