Hallo,
Ik probeer mijn rekening nummer te wijzigen, maar elke keer als ik het invul dan zegt die dat mijn opmaak niet juist is,
Ik heb een IBAN nummer en het is van de ING, (en ik vink het ING hokje aan!) heb diverse formaten gebruikt, met zonder IBAN en nullen,
wie weet raad?
Gr Lesley
Bladzijde 1 / 1
Ik probeer mijn rekening nummer te wijzigen, maar elke keer als ik het invul dan zegt die dat mijn opmaak niet juist is,
Ik heb een IBAN nummer en het is van de ING, (en ik vink het ING hokje aan!) heb diverse formaten gebruikt, met zonder IBAN en nullen,
wie weet raad?
Gr Lesley
Hoi Lesley77,
Welkom op het forum.
Als je niet het IBAN nummer neemt, hoeveel cijfers heeft het rekeningnummer dan? Zijn het er meer dan 9, dan moet je ING niet aanvinken. Dan moet het lukken :)
Laat je het even weten of het is gelukt?
Groetjes,
Charlene
hey hey,
net wel ingevult en hij deed het! dus maar even afwachten of het afgeschreven wordt of niet.
thx thx thx
lesley
ps, het ing nummer heeft 9 cjjfers
net wel ingevult en hij deed het! dus maar even afwachten of het afgeschreven wordt of niet.
thx thx thx
lesley
Hallo,
wie weet raad?
Gr Lesley
Hoi Lesley77,
Welkom op het forum.
Als je niet het IBAN nummer neemt, hoeveel cijfers heeft het rekeningnummer dan? Zijn het er meer dan 9, dan moet je ING niet aanvinken. Dan moet het lukken :)
Laat je het even weten of het is gelukt?
Groetjes,
Charlene
thx thx thx
lesley
Gelukkig maar!
Blij dat we straks voorgoed van dat giro/bank geneuzel af zijn 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.