Skip to main content
De nieuwe app (iOS) vind ik hopeloos om twee redenen:

1. Je moet telkens je wachtwoord invoeren. De oude app onthield mijn ww tenminste. Als je extra beveiliging wilt bieden, maak dan een keuze voor de gebruiker, zodat die het wachtwoordt ook laat onthouden als die dat wil.

2. Mijn verbruik werd op een rechte streep weergegeven, met daatbij ook een lijntje dat aangaf hoe ver de maand gevorderd was. Zo kon ik in een ogopslag zien of ik aar verhouding teveel gebruikte of niet. Nu zie ik dat niet.



Ik wil dis graag de OUDE APP TERUG. Hoe doe ik dat?
Hier kun je, als je even gezocht had 😉 , alles vinden over de nieuwe app.



https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-nieuwe-mijn-simyo-app-laat-weten-ervan-vindt-32084/index1.html
Sorry; heb wel gezocht maar kennelijk niet de juiste woorden gebruikt. Nieuw op dit forum.

Dank voor deze tip!
Ik ben een beetje te direct soms maar was een goed bedoelde doorverwijzing 😃
Hoi chabot, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer om je onvrede over de app te lezen, maar wel goed om te zien dat je toch de moeite hebt genomen om het ons te laten weten. Raytje heeft je gelukkig al verwezen naar het topic waar de antwoorden staan op jouw vragen. Daarnaast indexeren we ook alle feedback die we krijgen via dat topic, zodat we hier mee aan de slag kunnen gaan 🙂. Laat dus vooral van je horen.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je verwijzing Raytje!

Reageer