In eerste instantie niets ondernomen tot ik iemand kon bellen van de klantenservice en deze is in het weekend niet bereikbaar. Na 2 dagen zonder telefonische bereikbaarheid Vandaag gebeld,
Om mijn tel te gebruiken dien ik de aanbetaling sowieso te doen, verder contact om de oorzaak te bespreken kan, maar geen garanties over een evt coulance. Dat was duidelijk en het was een vriendelijke dame met het goede advies om mobiel internet thuis voortaan altijd uit te zetten wanneer ik van WiFi gebruik wil maken. Zeker een goed advies, maar eigenlijk niet erg praktisch natuurlijk.. Zoiets doe ik op vakantie in het buitenland maar heb ik in al die jaren met dit soort abonnementen, thuis nooit hoeven doen. Maar in dit geval blikt het voor toekomstig gebruik inderdaad noodzakelijk zolang ik nog klant bij simyo blijf.
De aanbetaling lukt nu echter niet op m'n iPad, ik kom niet verder dan het kiezen van de bank.. De eerstvolgende knop op het scherm blijkt niet te werken. Volgens iemand anders van simyo's klantenservice, kan hij de werking van deze betalingsoptie op de iPad niet garanderen. Wel op de pc, of handmatig overmaken..maar de verwerking van dat laatste kan zo een werkweek duren..
Dus met de hoogste rekening ooit heb ik op dit moment de slechtste opties om mijn telefoon normaal te gebruiken lijkt het.
Zijn er nog andere opties?
Samantha
Beste antwoord door Ali
Bekijk originele reactie