Skip to main content
hoe weet ik hoelang ik mijn dongel kan gebruiken hier op de camping?
Hallo W.v.d.brink,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik zit mij nu even te denken.

Ja, je kan je dongel gebruiken op een camping als het goed is.

Ga je dit doen met een Simyo sim-kaart?

Heb je een smartphone?

Is het dan niet verstandig om op de smartphone de hotspot functie aan te zetten.

Als het goed is kun je dan via je telefoon een beetje je dataverbruik bijhouden.

Hoe groot is de bundel die je wilt gebruiken en wat wil je gaan doen met de dongel?

Als je het aansluit op een PC of tablet, let dan op dat er geen update's gedaan worden. Dit vreet namelijk MB's.



Graag je reactie.
nou ik gebruik de laptob alleen om mijn mails te bekijken en om op Facebook te kijken en contact met vrienden via Pingn te houden.
Hoi w.v.d.brink,



Goed dat je hier je vraag stelt.



Dat hangt af van je verbruik. Als je paar keer op een dag je e-mails ophaalt of het nieuws gaat bijhouden valt het verbruik mee. Het ophalen van de websites neemt wel meer MB's in beslag dan wanneer je de webpagina's via je mobiel bekijkt.

Stel je gaat via de dongel muziek en video afspelen dan kan het verbruik behoorlijk snel oplopen. Aan je huidige 500 MB heb je dan niet genoeg. Je kan het verbruik via Mijn Simyo of de Simyo App bijhouden.



Op onze klantenserivcepagina vind je meer informatie en kan je zelf bereken hoeveel mobiel internet je ongeveer verbruikt.



@maikel.twinnie, bedankt voor je reactie

Reageer