Skip to main content
Steeds als ik de simyo app open, moet ik weer op nieuw het wachtwoird invoeren. Bij vriendin is dit niet zo. Hoe verander ik dat?
Ingelogd blijven aanvinken is de oplossing.. Als je de app afsluit niet uitloggen.
Elke keer als ik mijn vraag via de Simyi App heb ingevoerd om via email de klantenservice te bereiken, loopt hij vast & ben ik mijn hele tekst kwijt. Heel frustrerend!!
Hoi Tallo,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat het niet lukt om in te loggen op een manier die voor jou handig is! Als je inlogt op de App, kun je in de rechterbovenhoek klikken op het cirkeltje waar je foto of initialen staan. Daarna klik je op 'Inloggegevens'. Je kunt er daar voor kiezen om een cijfercode van vijf cijfers te kiezen. De volgende keer dat je dan inlogt, kun je dat doen met je cijfercode.



Wil je echt automatisch ingelogd blijven? Dan kun je in het inlogscherm aanvinken dat je automatisch ingelogd blijft.



Heb je hier nog vragen over?



@ Ray, dankjewel voor je reactie!

@ Steuer, oh, jee! Wat gek dat je niet kunt e-mailen. Je kunt er ook voor kiezen om je e-mail te sturen naar klantenservice@simyo.nl, of een topic aanmaken. Ook kun je ons altijd bereiken via 0800-8007 (of 1200), Twitter of Facebook. Gaat het lukken zo?



Groetjes,

Jihane

Reageer