.

Beantwoord

Hoe zie ik wat mijn verbruik buiten bundel is?

  • 28 November 2014
  • 3 reacties
  • 351 Bekeken

Badge
Op de app zag ik tot mijn grote schrik dat ik buiten mijn internetbundel zit. Ik heb hier geen sms of iets dergelijks over ontvangen.

Hoe en waar kan ik zien hoeveel ik buiten mijn internetbundel zit? En wat de extra kosten voor deze maand zijn tot nu toe?

Gr. Jetje
icon

Beste antwoord door koorelle 28 November 2014, 21:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Kun je inloggen op "mijn Simyo" jetje82?
Zal niet actueel zijn die informatie.
Maar wat voor de toekomst wel handig is: installeer een app op je mobiel die je dataverkeer bijhoudt.
Er zijn op het forum diverse onderwerpen te vinden.
Kan je helaas niet van linkjes voorzien op dit moment.
Badge
Helaas is deze niet up to date. Zal dus moeten afwachten. Bedankt voor je reactie!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jetje82, welkom op ons forum :)

Ik heb je topic even in het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app gezet. Het is dat voor makkelijker terug te vinden voor andere forumgebruikers.

Zoals koorelle al aangeeft kun je op Mijn Simyo exact zien hoeveel kosten je eventueel buiten je bundel gemaakt hebt.
Dat zie je op het tabblad Verbruik. Deze informatie is net zo actueel als in de Mijn Simyo app.
Er kan wel een paar uur vertraging in zitten, maar dat is voor de app en Mijn Simyo hetzelfde.

Je geeft aan dat je geen SMS hebt ontvangen dat je bundel op was. Dat zou natuurlijk wel moeten, dus heb ik nagevraagd of daar iets is misgegaan.
Er is op 28 november, om 06.22 de SMS verstuurd dat je bundel volledig verbruikt was. Je telefoon heeft toen ook een afleverrapport teruggestuurd.
Dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat jij die SMS gezien hebt, misschien was je inbox wel vol?

Zover ik nu kan zien heb je 76 MB buiten je bundel verbruikt. Dit kost €0,15 per MB en komt dus neer op €11,38.
In deze en deze blogposts vind je veel tips om je dataverbruik in de hand te houden en hoe je na kunt gaan waar het vandaan komt.

Heb ik je vragen zo duidelijk beantwoord?

Reageer