.

Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn Internetbundel?

  • 16 May 2015
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 53 reacties
Ik probeer om me internet bundel te wijzigen , maar kom niet op de goede pagina .
icon

Beste antwoord door Tiury 19 May 2015, 10:50

Bekijk originele reactie

6 reacties

Graag wat meer info. Hoe bezoek je de site? Met een laptop / pc of via een ander medium?
En waar kom je wel terecht?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pluis,

Zo te zien heb je een aantal minuten na het plaatsen van je forumpost toch je bundel weten te wijzigen 🙂. Hoe heb je dit gedaan? Ook heb je een vervangende simkaart besteld. Deze hebben we vanmorgen vroeg voor je op de bus gedaan!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje!
Badge
Ik heb telfonies hulp gehad van Simyo zelf die heeft samen me het programma door gewerkt .
Reputatie 4
Badge +10
Hoi pluis,

Fijn om te horen dat je met de telefonisch hulp van ons klantenservice er uit bent gekomen 🙂 Mocht je nog vragen aan ons hebben, dan weet je ons te bereiken.

Graag tot ziens op het forum 😳
Badge
Het vervelende is dat mijn zoon me foon ingesteld heeft , en ik zelf me nieuwe Simkaart geactiveerd heb , maar bij me zoon begon de narigheid al dat hij de kaart niet herkende , en ik van morgen de foon weer aan kreeg en hij spontaan vanmiddag zei opnieuw opstarten de Simkaart word niet herkend, mijn vraag ik of ik weer een nieuwe kan krijgen dit is echt niet leuk ik krijg hem niet meer aan .:?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi pluis,

Ik zie dat je al verder bent geholpen in dit topic.

Ik raad je aan om voor de overzichtelijkheid te reageren in één topic. Dat is voor ons makkelijker. Zo kunnen we eerder zie wat er al gezegd is en wat voor tips er al zijn gegeven 🙂

Reageer