Skip to main content
Hoe kan ik het telefoonnummer van mijn vrouw toevoegen aan de app?
Alle info .....

https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/meerdere-telefoonnummer-toevoegen-de-app-33010
Hoi Simfrits,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat je graag alle accounts overzichtelijk in 1 app wilt beheren kan ik begrijpen! Gelukkig is een extra nummer toevoegen heel makkelijk en snel gedaan :)



Via de link die Friesian je stuurt, vind je een uitleg met bijbehorende printscreens. Ik zal nog even beknopt aan je uitleggen wat je kunt doen. Als je ingelogd bent in de app, is het belangrijk dat je eerst uitlogt. Naast het 'rondje' van jouw account, zie je een 'rondje' met een plus erin. Als je hierop klikt, krijg je de mogelijkheid om in te loggen met de gegevens van jouw vrouw.



Laat je ons nog even weten of het gelukt is?



@Friesian, heel erg bedankt voor je doorverwijzing!



Groetjes,

Angela
Prima gelukt! Alleen lastig dat je steeds moet uitloggen. Overigens ben ik zeer tevreden over de Simyo-app.
Hoi Simfrits,



Goed om te zien dat het gelukt is 🙂



Er is helaas geen manier om op beide accounts tegelijk te kijken. Gelukkig kun je bij allebei de account 'ingelogd blijven' aanklikken. Dan hoef je niet steeds je wachtwoord in te voeren. Deze blijft dan onthouden. Ik ben blij dat je verder helemaal tevreden over onze app bent 🙂 Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer