ik heb op mijn windows 8.1 via internet een mijn simyo gemaakt.
vroeger had ik twee abonnementen bij simyo en stonden deze in de app.
sinds kort nog maar één abonnement, hoe krijg ik dit telefoonnummer
uit mijn app zonder de tegel op mijn computer te verwijderen
Bladzijde 1 / 1
Hoi Smetsaerts58,
Wat vervelend dat het niet lukt om je oude account te verwijderen.
Je verwijdert een account door, voordat je bent ingelogd, op aanpassen te klikken. Als je daarna klikt op het kruisje bij één van de accounts, verwijder je het gekozen account.
Wanneer je automatisch bent ingelogd, klik dan op je profielafbeelding en vervolgens op uitloggen.
Het verwijderen van een account op de app, heeft geen invloed op de internetversie van Mijn Simyo.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
Wat vervelend dat het niet lukt om je oude account te verwijderen.
Je verwijdert een account door, voordat je bent ingelogd, op aanpassen te klikken. Als je daarna klikt op het kruisje bij één van de accounts, verwijder je het gekozen account.
Wanneer je automatisch bent ingelogd, klik dan op je profielafbeelding en vervolgens op uitloggen.
Het verwijderen van een account op de app, heeft geen invloed op de internetversie van Mijn Simyo.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
Goedemorgen Sean,
Het verwijderen van mijn account op de Simyo app is al verwijderd.
Ik bedoel de internetversie van Mijn Simyo.
Als ik daar inlog heb ik nog steeds twee telefoonnummers staan.
Ik wil één nummer verwijderen zodat alleen het juiste telefoonnummer
en abonnement er in staat.
Ik hoop dat je me hier ook bij kunt helpen, misschien is het helemaal
niet mogelijk om als je eenmaal een nummer erin hebt gezet bij je
internetversie dat je dit niet meer kunt verwijderen.
Ik hoor graag van je, alvast bedankt voor dit antwoord.
groetjes Marianne Smetsaerts
Het verwijderen van mijn account op de Simyo app is al verwijderd.
Ik bedoel de internetversie van Mijn Simyo.
Als ik daar inlog heb ik nog steeds twee telefoonnummers staan.
Ik wil één nummer verwijderen zodat alleen het juiste telefoonnummer
en abonnement er in staat.
Ik hoop dat je me hier ook bij kunt helpen, misschien is het helemaal
niet mogelijk om als je eenmaal een nummer erin hebt gezet bij je
internetversie dat je dit niet meer kunt verwijderen.
Ik hoor graag van je, alvast bedankt voor dit antwoord.
groetjes Marianne Smetsaerts
Hoi Smetsaerts58,
Helaas gaat er in dit geval even iets niet helemaal goed in de communicatie 😉 Het is via de browser namelijk niet mogelijk om een 2e account toe te voegen. Als jij ingelogd bent op het ene account, zou je het oude telefoonnummer dus niet meer moeten kunnen zien.
Omdat ons beeld bij het probleem niet helemaal goed is, wil ik je vragen hier een printscreen van te sturen naar webcare@simyo.nl met als onderwerp mijn naam. Zo weet ik dat deze mail voor mij bedoeld is. Ik hoop je hierna ook een oplossing te kunnen geven :)
Groetjes,
Angela
Helaas gaat er in dit geval even iets niet helemaal goed in de communicatie 😉 Het is via de browser namelijk niet mogelijk om een 2e account toe te voegen. Als jij ingelogd bent op het ene account, zou je het oude telefoonnummer dus niet meer moeten kunnen zien.
Omdat ons beeld bij het probleem niet helemaal goed is, wil ik je vragen hier een printscreen van te sturen naar webcare@simyo.nl met als onderwerp mijn naam. Zo weet ik dat deze mail voor mij bedoeld is. Ik hoop je hierna ook een oplossing te kunnen geven :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.