Skip to main content
Verlengen is ook voor mij een zeer onduidelijk geheel... In mijnsimyo is nergens een button "verlengen" te vinden, dit zou alles een stuk overzichtelijker en makkelijker maken. Omdat ik tevreden ben zou ik graag mijn abbonnement verlengen maar doordat alles zo onoverzichtelijk werkt neemt de twijfel toe. Heb al bij diverse vraagstellers meegelezen en wanneer ik niet zou verlengen zou mijn abbonnement dus gewoon doorlopen voor dezelfde prijs en maandelijks opzegbaar zijn. Dit lijkt me erg vreemd want waar blijven dan de voordelen als je met een jaar verlengt ??? Ik hoop op een snel en verhelderend antwoord...
Zo moeilijk is het nu ook weer niet hoor.

Als je een abonnement hebt voor een jaar, gaat dat abonnement gewoon door.

Je hoeft dus niets te doen en nergens op een knop "verlengen" te drukken.

Alles loopt gewoon door zoals het was en je kunt nog steeds elke maand wijzigingen in je bel- en/of internetbundel aanbrengen.

Mocht een bundel goedkoper worden dan verander je dat gewoon in jouw "Mijn Simyo".

Heb ik ook gedaan en het scheelt me nu 2 euro per maand!
Hi kentucky, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je topic met jouw vraag even in het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app gezet. Dat houdt het forum wat overzichtelijker.



Er valt niets toe te voegen aan het antwoord van koorelle. Mocht 1 van de bundels die je hebt sowieso al goedkoper zijn geworden, dan kun je die aanklikken en bevestigen. (Zie mail van 3 december 2014)



Is het zo duidelijk voor je?





Koorelle; dank je voor het antwoorden 🙂
Dank voor de reactie's. Wanneer ik niets onderneem loopt mijn abbonnement gewoon door, dit had ik al begrepen. Maar normaal gesproken heb je meer voordeel wanneer je met 1 of 2 jaar verlengt en hierover is geen duidelijkheid...
Het voordeel van niets ondernemen is dat je maandelijkse kosten niet veranderen, en dat je elke maand kan opzeggen. Als je wel met nog een jaar verlengt, dan krijg je te maken met de tarieven die nu gelden, en die zijn soms hoger dan wat je nu per maand kwijt bent. Zo betaal ik sinds mijn jaarabonnement is afgelopen momenteel nog steeds 3 euro per maand, maar zou ik tekenen voor nog een jaar dan zou me dat 4 euro per maand gaan kosten.
Hoi Scotsman en Kentucky,



Wanneer je op Mijn Simyo ingelogd bent, en klikt op 'Nog een jaar' kun je zien welke bundel hoeveel gaat kosten. 'Nog een jaar' is eigenlijk de verlengknop die je bedoelt, Kentucky. Ook staat er bij klanten die een jaarcontract hebben dat ze kunnen verlengen, een blauwe balk op Mijn Simyo. Als je daar op klikt wordt de 'Nog een jaar' button alvast voor je aangeklikt.



http://i57.tinypic.com/nczk2u.png



Als het goed is betalen jullie bij een verlenging weer €3 voor de Simyo 100. Zien jullie dat ook? Dat is dus geen extra korting voor jullie voor deze bundel. Niet alle bundels zijn goedkoper bij een verlenging, en helaas valt de Simyo 100 voor mensen met het oude prijsplan niet goedkoper uit. Dat kan gewoon niet scherper.



Heb ik je zo wat duidelijkheid gebracht?



Groetjes,

Charlene
Het klopt dat er in mijn geval (Simyo 100, €3) geen financieel voordeel zit aan verlengen met nog een jaar. Dus laat ik het zo.
Het klopt dat er in mijn geval (Simyo 100, €3) geen financieel voordeel zit aan verlengen met nog een jaar. Dus laat ik het zo.



Het is wel handig om het van tijd tot tijd in de gaten te houden :)



Maar zoals je van ons gewend bent ontvang je een e-mail met informatie wanneer de tarieven/bundels aangepast zijn 🙂

Reageer