Skip to main content
de zoekterm 'Na overgang lowcall naar prepaid kan ik de simyo app gebruiken. Maar ik kan onder " het verbruik" niet volledige bedrag lezen.

Hoe verbeter ik dit?'.
Hoi Antonie,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer om te zien dat jij je verbruik niet goed kunt bekijken via de Mijn Simyo App. Dat hoort natuurlijk niet!



Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Dit kan in sommige gevallen al een oplossing zijn 🙂 Mocht dit niet werken, dan ontvang ik graag een printscreen van het verbruik. Mocht je dit niet via het forum willen sturen, dan kan ik dit begrijpen. In dat geval wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@simyo.nl t.a.v Angela. We gaan dan verder kijken voor je.



Uiteraard wil ik ook graag weten welk type telefoon je gebruikt en welke softwareversie hierop staat. Dit kan van pas komen tijdens het onderzoek.



Laat je het weten?



Groetjes,

Angela
Bedankt voor uw reactie. Geef mij het gevoel, dat mijn klacht zeer serieus wordt genomen. Ik ga eerst de simyo-app nogmaals downloaden en installeren. Kijken wat dit oplevert.

Mijn mobiele telefoon is geen smart of I-phone, maar een simpele Nokia. Daarbij gebruik ik wel een tablet waarop ik de app geïnstalleerd heb. Ik houd U op de hoogte!

Mocht het niet lukken, dan zal ik een print van de weergave naar u toesturen.

Vriendelijke groet,

Antonie:$
Hoi Antonie,



Bedankt voor je bericht! Ik heb jouw e-mail ook ontvangen met daarin de printscreen.



Hier werd mij al snel duidelijk wat er aan de hand is. Vooral de melding die je krijgt geeft veel inzicht in het probleem. Door de overstap van LowCall naar Simyo Prepaid, zou je de Simyo App nu goed moeten kunnen gebruiken. In de praktijk werkt dit voor Android telefoons helaas niet zoals het hoort. Je krijgt een foutmelding te zien en de weergave is niet helemaal goed.



We zijn ons bewust van dit probleem en doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra dit gebeurd is, zal dit hoogstwaarschijnlijk in de vorm van een update uitgerold worden. Sorry dat ik je niet direct een oplossing kan bieden. Natuurlijk blijft Mijn Simyo via jouw computer of browser op jouw telefoon wel goed toegankelijk voor je.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela
Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ontvangt elke oude lowcall klant een expliciete melding van deze update? Graag je reactie. Bijvoorbaat dank.

Antonie
Graag gedaan, Antonie. Niet elke LowCall klant heeft last van dit probleem. Alleen degene die een Android telefoon gebruiken. De update zal uiteraard verschijnen in de Google Play Store. Ik durf nog niet te beloven dat het in de vorm van een update oopgelost zal worden. Dit is nog even afwachten. Als ik meer weet, dan zal ik dit laten weten via dit topic :)



Groetjes,

Angela
Ok, ik ontvang dan automatisch via het forum een e-mail. Bedankt voor je inspanningen. Antonie
Dat klopt helemaal! Graag gedaan natuurlijk 🙂 Daar zijn we voor. Mocht je in de tussentijd andere vragen hebben, dan kun je uiteraard bij ons terecht.



Groetjes,

Angela

Reageer