Skip to main content
Hallo,



mijn vader betaald mijn abonoment, en aangezien ik nu 18 jaar ben en min of meer mijn kosten zelf wil betalen zou ik graag willen dat de automatische kosten van mijn abonoment op mijn rekening komt. 

Hoe kan ik dat doen?
Hoi Araxia, welkom op het Simyo forum :)



Allereerst; gefeliciteerd met je verjaardag :D



Je kunt op Mijn Simyo bijna alles aanpassen, waaronder het rekeningnummer dat er gebruikt wordt.

Daarvoor ga je naar het tabblad 'Mijn gegevens' en daar zie je rechts va je rekeningnummer

'Wijzig rekeningnummer ›'.

Daar klik je op, je betaalt 1 cent via iDeal en vanaf de komende factuur gebruiken we jouw rekeningnummer.



De tenaamstelling van jouw contract met Simyo kun je niet aanpassen, dus we blijven je op Mijn Simyo wel aanspreken met je vaders naam 😉
Afgelopen 2 maanden heb ik ook problemen gehad met het wijzigen van bank + rekeningnummer ondanks het gebruikmaken van een 'overstapservice' tussen de banken. Blijkbaar pakt Simyo het niet automatisch op en MOET men toch 1cent via iDEAL overmaken. Voor de zekerheid heb ik begin 2014 via mijn simyo -mijn info aangepast, maar niet het verwijzing gezien over iDEAL!



Bij 1e herinnering begin juli ging het fout (link voor iDEAL werkte ook al niet via laptop), gelukkig ben ik verder geholpen via klantenservice. Door een 2e mailadres te gebruiken kon ik het betalen.

Na mijn betaling dacht ik dat alles nu rond was, maar vandaag ontvingt ik weer een 1e herinnering - voor afgelopen maand! Blijkbaar past men niets aan na het overmaken van je abonnementskosten. 



Heb net EN mijn laatste rekening EN voor de zekerheid toch 1 cent apart betaald in de hoop dat ik verlost ben van de herinneringen!



TIP: bij wijzigen van bank +rekening zorg kan je het goed invuld en vergeet niet die ene cent te betalen, want er komt waarschijnlijk geen mens aan te pas;-)
Hoi Araxia, welkom op het Simyo forum :)



Allereerst; gefeliciteerd met je verjaardag :D



Je kunt op Mijn Simyo bijna alles aanpassen, waaronder het rekeningnummer dat er gebruikt wordt.

Daarvoor ga je naar het tabblad 'Mijn gegevens' en daar zie je rechts va je rekeningnummer

'Wijzig rekeningnummer ›'.

Daar klik je op, je betaalt 1 cent via iDeal en vanaf de komende factuur gebruiken we jouw rekeningnummer.



De tenaamstelling van jouw contract met Simyo kun je niet aanpassen, dus we blijven je op Mijn Simyo wel aanspreken met je vaders naam ;)









Hoi :P



Ahh okey super bedankt :o
Afgelopen 2 maanden heb ik ook problemen gehad met het wijzigen van bank + rekeningnummer ondanks het gebruikmaken van een 'overstapservice' tussen de banken. Blijkbaar pakt Simyo het niet automatisch op en MOET men toch 1cent via iDEAL overmaken. Voor de zekerheid heb ik begin 2014 via mijn simyo -mijn info aangepast, maar niet het verwijzing gezien over iDEAL!



Bij 1e herinnering begin juli ging het fout (link voor iDEAL werkte ook al niet via laptop), gelukkig ben ik verder geholpen via klantenservice. Door een 2e mailadres te gebruiken kon ik het betalen.

Na mijn betaling dacht ik dat alles nu rond was, maar vandaag ontvingt ik weer een 1e herinnering - voor afgelopen maand! Blijkbaar past men niets aan na het overmaken van je abonnementskosten. 



Heb net EN mijn laatste rekening EN voor de zekerheid toch 1 cent apart betaald in de hoop dat ik verlost ben van de herinneringen!



TIP: bij wijzigen van bank +rekening zorg kan je het goed invuld en vergeet niet die ene cent te betalen, want er komt waarschijnlijk geen mens aan te pas;-)




Hoi hasra, welkom op het forum van Simyo!



Ai, wat vervelend dat je zo'n gedoe hebt gehad met het wijzigen van je rekeningnummer en het betalen van de facturen, dat is natuurlijk niet de bedoeling :(



Ik zie dat inderdaad alle facturen zijn voldaan, ook zie ik dat je hebt geprobeerd je rekeningnummer te activeren, maar... om de één of andere reden is de wijziging niet doorgevoerd in je gegevens.



Ik heb dit doorgezet naar onze IT afdeling om zo spoedig mogelijk uit te zoeken wat hiervan de reden is, zodat volgende facturen wel automatisch van je bankrekening zullen worden geïncasseerd.



Ik kom hier z.s.m. bij je op terug!
Hoi :P



Ahh okey super bedankt :o




Graag gedaan namens Ernst, Araxia! 🙂
Afgelopen 2 maanden heb ik ook problemen gehad met het wijzigen van bank + rekeningnummer ondanks het gebruikmaken van een 'overstapservice' tussen de banken. Blijkbaar pakt Simyo het niet automatisch op en MOET men toch 1cent via iDEAL overmaken. Voor de zekerheid heb ik begin 2014 via mijn simyo -mijn info aangepast, maar niet het verwijzing gezien over iDEAL!



Bij 1e herinnering begin juli ging het fout (link voor iDEAL werkte ook al niet via laptop), gelukkig ben ik verder geholpen via klantenservice. Door een 2e mailadres te gebruiken kon ik het betalen.

Na mijn betaling dacht ik dat alles nu rond was, maar vandaag ontvingt ik weer een 1e herinnering - voor afgelopen maand! Blijkbaar past men niets aan na het overmaken van je abonnementskosten. 



Heb net EN mijn laatste rekening EN voor de zekerheid toch 1 cent apart betaald in de hoop dat ik verlost ben van de herinneringen!



TIP: bij wijzigen van bank +rekening zorg kan je het goed invuld en vergeet niet die ene cent te betalen, want er komt waarschijnlijk geen mens aan te pas;-)




Hoi hasra,



Je bankrekeningnummer is nu actief bij ons en de factuur van juli zullen we automatisch rond de vierde donderdag van het rekeningnummer incasseren.



Ik hoor graag van je of dat inderdaad het geval is! 🙂
@-Ernst: ik krijg de optie 'Wijzig rekeningnummer' niet te zien in Mijn Simyo. Kun jij kijken wat er aan de hand is?
Hoi Rutgerr,



Ik zie dat jij een oud Lowcall aansluiting hebt, waardoor in jouw Mijn Simyo omgeving je inderdaad niet de mogelijkheid hebt om je rekeningnummer te wijzigen.



Als je een e-mail stuurt naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] met een kopie van je ID-bewijs en een kopie van je rekeningafschrift of bankpas (waarop naam en rekeningnummer zichtbaar is) kan onze financiële afdeling het rekeningnummer voor je wijzigen.



Laat je het even weten of het is gelukt? 🙂

Reageer