.

Beantwoord

Hoe stap ik over van maand- naar jaarabonnement?

  • 10 January 2015
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Goedendag,

Ik heb nu al een tijdje een sim-only abonnement met bellen/smsen bij simyo. Nu wil ik graag een jaarabonnement nemen bij jullie en dan ook met mobiel internet erbij i.v.m. aanschaf van een smartphone. Alleen nou lukt het me niet om het maandabonnement om te zetten naar een jaarabonnement via 'mijn simyo'. 
Hoe doe ik dit? Of moet ik dan opnieuw de aansluitkosten betalen?

Vriendelijke groeten,

Vera
icon

Beste antwoord door Charlene 12 January 2015, 15:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi Vera88,

Welkom op het forum :)

Goed dat je het komt vragen, want ik zie inderdaad dat je nog hele oude bundels hebt. Je kunt je bundels iedere maand wijzigen, dus het is goed dat je dat een keertje probeert. Wellicht ben je wel veel goedkoper uit met onze nieuwe bundels.
Je abonnement is nu maandelijks opzegbaar. Als je inlogt op Mijn Simyo zie je daar op de Overzichtspagina 'Mijn Abonnement aanpassen'.
Dan klik je op 1 jaar, en zie je hoeveel de bundels gaan kosten. Dan kies je de bundels die je wilt en bevestigt je wijziging in een pop up. Ook je contract bevestig je op de website.

Kun je laten weten of je het kunt vinden, en het allemaal lukt?

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,

bedankt voor je antwoord. Ik heb vandaag ook even naar jullie gebeld omdat ik er niet uit kwam. Ik had vlak daarvoor mijn bel/sms-bundel aangepast en daarom kon ik blijkbaar niet van een maand- naar een jaarabonnement. Ik moet nog even wachten tot 1 februari voordat ik dit kan wijzigen.  Ik had beter eerst van een maand- naar jaarabonnement kunnen wijzigen en daarna pas mijn bel/sms-bundel. 
Mocht het 1 februari toch ook niet lukken, dan laat ik het weer even weten.

Groetjes, Vera
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Vera88,

Volgens mij had je zelfs naar andere jaarbundels kunnen overstappen, maar dat is achteraf.
We horen van je als je nog vragen hierover hebt!

En als je andere vragen hebt, mag je je ook gewoon op het forum melden 😉

Reageer