.

Beantwoord

Hoe snel kan je het verbruik bekijken op je persoonlijke pagina

  • 1 August 2013
  • 5 reacties
  • 6283 Bekeken

Hoi,
Ik ben een nieuwe Simyo gebruiker. Nadat ik wat ge smst heb kan ik niet direct zien dat dit van het tegoed is afgehaald.
Graag zou ik willen weten wat de tijd is dat dit bijgewerkt word ? (realtime, 5 min, etc)
icon

Beste antwoord door Natascha 2 August 2013, 11:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Soms 24 uur soms 48 uur. Ik hou zelf met een app mijn verbruik bij. Als er geen verbruik is geweest na de laatste update, dan blijft de laatste update staan. Alleen bij verbruik wordt deze vernieuwd.
Soms 24 uur soms 48 uur. Ik hou zelf met een app mijn verbruik bij. Als er geen verbruik is geweest na de laatste update, dan blijft de laatste update staan. Alleen bij verbruik wordt deze vernieuwd.

Ik vind dat wel erg traag, hopenlijk doen ze daar nog wat aan.
Jij had het over een app, is die ook beschikbaar voor Windows Phone 7.8, dan heb ik wel interesse daarin.
Reputatie 3
Badge +9
De app van Simyo zelf is er nog niet voor win. Maar dit schiet ook niet op want die app haalt de gegevens van de website af. Dus lood om oud ijzer. Je zult een app moeten zoeken in je winstore of hoe dat ook mag heten. Ik gebruik Android dus ik kan je hiermee niet helpen.
Reputatie 4
Badge +8
klik
Badge +6
Hoi,
Ik ben een nieuwe Simyo gebruiker. Nadat ik wat ge smst heb kan ik niet direct zien dat dit van het tegoed is afgehaald.
Graag zou ik willen weten wat de tijd is dat dit bijgewerkt word ? (realtime, 5 min, etc)


Hoi Joshua4421,

Het is helaas niet mogelijk om het verbruik realtime te verwerken op je persoonlijke pagina. Het verbruik wordt vertraging verwerkt op je persoonlijke pagina. Op je persoonlijke pagina kan je zien tot hoe laat en op welke datum je verbruik voor het laatst is bijgewerkt.
Ik raad je aan je persoonlijke pagina regelmatig te bekijken om te zien hoeveel minuten je nog resterend hebt tot het einde van de maand.

@ Martijn® & Koorelle2 bedankt voor het meedenken.

Reageer