.

Beantwoord

Hoe maak ik een twee staps verificatie van Mijn Simyo?

  • 28 February 2015
  • 1 reactie
  • 335 Bekeken

Beste,

Hoe schakel ik twee staps verificatie in op mijn simyo account. Dit account bevat namelijk best veel gegevens over mij inclusief dingen als puc code, simkaart nummer, verbruiksgegevens en bel geschiedenis. Ik wil dit daarom echt goed beschermen en neem aan dat dit mogelijk is. De autheticator app is hier misschien handig voor.
Enige probleem ik weet niet hoe.

Ook begrijp ik niet waarom mijn volledige bankrekkening nummer te zien is. Dit kan toch net zo goed alleen de laatste vier cijfers zijn. 

wie helpt mij?

gr Stefan
icon

Beste antwoord door Ernst 2 March 2015, 12:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi vuurwerkman,

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het Subforum Mijn Simyo & Mijn simyo app.

Ik begrijp dat je jouw gegevens natuurlijk zo goed mogelijk beschermd wil hebben. Dat willen we allemaal.
Daarom voldoet het wachtwoord wat je van ons krijgt aan alle eisen die gesteld worden door ons moederbedrijf KPN en ben je de enige die 'm weet.

Je bent natuurlijk altijd vrij aanvullende veiligheidsmaatregelen te nemen, maar hoe je dat doet is aan jou.
De Authenticator app waar je het over hebt, is dat deze van Microsoft? Misschien staan er in dat artikel nog wat handige tips?

Je rekeningnummer staat inderdaad helemaal volledig op Mijn Simyo. Je bent ook de enige die het kan zien, dus waarom dan alleen de laatste cijfers? Het is natuurlijk wel jouw zorg dat niemand over je schouder meekijkt wanneer je jouw gegevens checkt.
In geval van je bankrekeningnummer; iemand kan alleen geld naar je overmaken als diegene je rekeningnummer weet.

Heb ik je zou kunnen helpen?

Reageer