.

Beantwoord

hoe kun je na 2 keer veranderen je mb weer veranderen?

  • 24 December 2013
  • 11 reacties
  • 946 Bekeken

hallloĀ 

ik heb even een vraagjeĀ 
ik had mij bundel aangepast van het aantal mb ik had deze maand 200 mb en nu had ik voor de volgende maand 0 mb gedaan maar ik wil toch wel 200 mbĀ 
Hoe kan ik dat veranderen want ik weet niet hoe dat moetĀ 

Mvg Peter
icon

Beste antwoord door Charlene 27 December 2013, 09:48

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Hallo petervl,

(Helaas) kun je maar een keer per periode een verandering doorvoeren...... M.i.v. 01-01-2014 kun je de eerstvolgende verandering weer doorvoeren met ingangsdatum 01-02-2014. Let wel: bezint eer ge begint.Ā šŸ†’
okee bedankt het is wel jammer want nu kan ik de volgende maand niet wats appen maar jaĀ :(Ā 
Maar bedankt voor je reactieĀ 
Reputatie 7
Ja, ik verwacht dat je volgende maand veel van WiFi gebruik zult gaan maken....:p.
Reputatie 7
Badge +9
RicoK, dat klopt niet helemaal!

(Helaas) kun je maar een keer per periode een verandering doorvoeren. < Dat klopt!
M.i.v. 01-01-2014 kun je de eerstvolgende verandering weer doorvoeren < Dat klopt ook!
met ingangsdatum 01-02-2014 < Klopt niet! Omdat je in januari geen databundel hebt, kun je die 200MB bundel bijna gelijk laten ingaan. De bundel gaat wel gelijk door tot 28-02-2014, maar dat is nog steeds goedkoper dan buiten de bundel internetten.
Badge +8
hallloĀ 

ik heb even een vraagjeĀ 
ik had mij bundel aangepast van het aantal mb ik had deze maand 200 mb en nu had ik voor de volgende maand 0 mb gedaan maar ik wil toch wel 200 mbĀ 
Hoe kan ik dat veranderen want ik weet niet hoe dat moetĀ 

Mvg Peter


Hoi petervl,

Het is bijna hoe de heren het zeggen ;)
Als jij in januari toch een internetbundel wilt, kies je die op 1 januari en dan gaat 'ie meteen aan op 1 januari.
Niks aan de hand dus :)
Mocht je er in februari geen meer willen, dan wijzig je voor 25 januari naar Geen bundel en is 'ie op 1 februari weer uit.
(Een bundel aanschaffen, terwijl er nog geen loopt, telt namelijk niet als wijziging, RicoK en Groentjuh:))
Is het nu een beetje duidelijk?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Groentjuh en Charlene, dank, zat ik en zaten we er toch zo maar mooi naast.....:p
Reputatie 5
Badge +11
Groentjuh en Charlene, dank, zat ik en zaten we er toch zo maar mooi naast.....:p

Can't win 'em all 😉
[quote]RicoK, dat klopt niet helemaal!

(Helaas) kun je maar een keer per periode een verandering doorvoeren. < Dat klopt!
M.i.v. 01-01-2014 kun je de eerstvolgende verandering weer doorvoeren < Dat klopt ook!
met ingangsdatum 01-02-2014 < Klopt niet! Omdat je in januari geen databundel hebt, kun je die 200MB bundel bijna gelijk laten ingaan. De bundel gaat wel gelijk door tot 28-02-2014, maar dat is nog steeds goedkoper dan buiten de bundel internetten.
[/QUOT

heel erg bedankt nog voor je reactieĀ 
mar ik wil je nog met een vraagje lastig vallešŸ˜•
kun je veel met 200 mb?Ā 
Reputatie 3
Badge +9
Ik heb zelf 200MB en ik kan whatsappen en mailen. Dan hou ik nog steeds MB's over. En heel soms even een website of Google maps.
Maar youtube begin ik niet aan, net als een speedtest. Dan verbruik je je MB's heel erg snel.
Reputatie 7
Ik heb een bundel van 500 MB. En daar ben ik maar wat blij om, omdat ik, nu ik sinds enkele maanden, m'n iPhone5 heb mijn 'sluipverbruik', de welbekende 00:00, 08:00 en 20:00 uur, samen met mijn reguliere gebruik, wat Whatsappen, facebooken en enkele apps waaronder een parkeer app, de 200 MB benader danwel overschrijd.

Ik ben geen zware gebruiker, maar met 200 MB zou ik het net niet redden of net wel redden. Het zou erom spannen.
Badge +6
[QUOTE=petervl;57087][quote]RicoK, dat klopt niet helemaal!

(Helaas) kun je maar een keer per periode een verandering doorvoeren. < Dat klopt!
M.i.v. 01-01-2014 kun je de eerstvolgende verandering weer doorvoeren < Dat klopt ook!
met ingangsdatum 01-02-2014 < Klopt niet! Omdat je in januari geen databundel hebt, kun je die 200MB bundel bijna gelijk laten ingaan. De bundel gaat wel gelijk door tot 28-02-2014, maar dat is nog steeds goedkoper dan buiten de bundel internetten.
[/QUOT

heel erg bedankt nog voor je reactieĀ 
mar ik wil je nog met een vraagje lastig vallešŸ˜•
kun je veel met 200 mb?Ā [/quote]

Hoi Petervl,

Zoals MartijnĀ® aangeeft kan je whatsappen en e-mail met 200 MB. 200MB is niet veel en ik raad je niet aan om youtube filmpjes te bekijken of app's te gaan downloaden.

@ MartijnĀ® & RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer