Skip to main content
Als ik op mijn telefoon via de simyo app mijn pincode ingegeven heb, krijg ik een oranje scherm. Kan er niets mee. Wat nu?
Probeer eens appartement verwijderen opnieuw installeren. Vaak is dit de oplossing.



Appartementen



Appartement moet zijn app. .woordcorrectie :@:(





Suuk 6
Na wat gepruts app verwijderd (wilde in eerste instant niet). Daarna app opnieuw geïnstalleerd en . . . . tada, hij deed het weer.

Bedankt!!
Hoi Koolmees39,



Welkom op het Simyo Forum.



Och, wat vervelend om te zien dat je een oranje scherm in de app krijgt. Hoe mooi de kleur ook is, het is niet zo handig ;)



Friesian heeft je in dit geval de juiste oplossing gegeven 🙂 Heel goed om te zien dat het weer werkt. Helemaal fijn dat je dit nog even hebt doorgegeven. Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat je dit dan weten?



@Friesian, ondanks de woordcorrectie, was je bericht helemaal super 😉



Groetjes,

Angela
Al meerder malen hebben we geprobeerd de nieuwe app te installeren, maar het blijft een oranje scherm. De oude app met wachtwoord intypen doet het wel goed, maar zo gauw ik de Webpagina bezoek van Simyo is mijn scherm weer oranje als ik mijn verbruik probeer te bekijken.
Hoi Bine1055,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je steeds een oranje scherm te zien krijgt!



Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zo kan dit komen door een verkeerde update of het Android 4 beveiligingssysteem. Zie jij een oranje scherm? Probeer dan het onderstaande:



- Verwijder de app van je telefoon en installeer hem daarna opnieuw. In de meeste gevallen is dit de oplossing.

- Heb je een Android 4 telefoon? Stel dan een schermbeveiliging in. De app kan anders geen wachtwoorden opslaan op de telefoon, waardoor bepaalde functies niet goed meer werken.

- Wil je geen schermbeveiliging? Update Android, mocht dit mogelijk zijn.

- Staat er geen Android update voor je klaar? Dan adviseren we je om 'Ingelogd blijven' niet aan te vinken.



Laat je weten of 1 van deze punten een oplossing is voor je?



Groetjes,

Angela

Reageer