Skip to main content
Hoe komt het dat mijn app aangeeft dat ik nauwelijks iets verbruikt heb, terwijl ik volgens Mijn Simyo al fors wat bij moet betalen?
Hmm, kijk je naar de juiste periodes? Als ik mijn verbruik op de App (iOS) vergelijk met Mijn Simyo is het verbuik aan elkaar gelijk.
Ik kijk naar het verbruik in augustus. De app geeft aan geen verbruik, de website geeft een aanmerkelijke overschrijding aan.
Let op he, voorheen, maar dat is wel duidelijker gemaakt, werd het resterend tegoed vaak als verbruik gelezen op Mijn Simyo. Lees jij misschien het tegoed ook als verbruik?
Nee, het bedrag dat er staat, is aanmerkelijk hoger dan mijn maandelijkse abonnementskosten.Dus niks tegoed, alleen bijbetalen.
Hoe lang ben je klant?
Hoi HarryJF, welkom op het Simyo forum 🙂.



Goed dat je navraag doet over je verbruik als het niet duidelijk is voor je. Ik ben meteen even in je verbruiksgegevens gedoken en ik zie dat je 118 MB hebt verbruikt in Polen. Deze kosten gaan niet van je internetbundel op af, omdat deze kosten buiten deze bundels vallen.



Was je niet op de hoogte van het tarief voor internetten in het buitenland?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het meedenken Friesian 🙂.
Tja, ik had dat natuurlijk moeten weten. Bedankt.
Ik begrijp dat de app dus niet het data verbruik in het buitenland weergeeft. Zou toch een welkome aanvulling zijn.
Hoi HarryJF,



In de app zie je inderdaad je verbruik in het buitenland niet terug. Je ziet alleen hetgeen hoeveel je nog over hebt aan belminuten en MB's. Ik neem je tip mee! De app zijn we namelijk continu aan het verbeteren en optimaliseren :$



Als je een volledige specificatie wilt, dan kun je op je Mijn Simyo pagina kijken. Je kan dan gaan naar het tabblad Verbruik. Daar staat de optie "Bekijk je verbruik van deze maand".

Vervolgens zie je een specificatie verschijnen in een tabel. Daar kun je ook op klikken om vervolgens de datums, tijdstippen en gespreksduur/ datasessies te zien.



Is het gelukt? 🙂

Reageer