.

Beantwoord

Hoe kan ik toch naar een ander telefoonnummer als ik 'ingelogd blijven' aan heb staan?

  • 1 May 2017
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb meerdere Simyo telefoonnummers. Ik heb "ingelogd blijven" geselecteerd in de Simyo app maar nu kan ik niet meer bij de pagina om een ander telefoonnummer te selecteren. Hij blijft automatisch bij het lastste telefoonummer inloggen. Hoe kan je naar een ander telefoonnummet als je een keer "ingelogd blijven" hebt aangevinkt?
icon

Beste antwoord door Ray 1 May 2017, 13:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Klik rechtsboven, naast het 06 nummer, op het rondje met foto / letters. Op de pagina die volgt, kies uitloggen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Angela Maria,

Welkom op 't forum :)

Vervelend dat het je niet lukte om naar een ander account te gaan in je Mijn Simyo app. Zoals Ray zegt kan je rechtsboven, door te klikken op de foto of de initialen, kiezen voor uitloggen. Is het je nu gelukt? En heb je hier verder nog vragen over?

@Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Ik heb het zelfde probleem, maar als ik op foto klik wordt er gevraagd om de foto te verwijderen of vernieuwen
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mels,

Wat jammer dat je hetzelfde probleem hebt. Heb je de nieuwste versie al van de app? Wat gebeurt er als je de foto vernieuwt?

Groetjes,
Caspar

Reageer