Is er ene bepaald nummer dat ik kan bellen of moet ik op internet kijken hoeveel ik gebruikt heb? Ik heb het dan over smsjes en aantal MB voor internet.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Roosjeh,
Voor een overzicht van jouw verbruik kan je Mijn Simyo raadplegen. Op de overzichtspagina zie je jouw resterende belminuten/sms berichten en MB's.
Voor een overzicht van jouw verbruik kan je Mijn Simyo raadplegen. Op de overzichtspagina zie je jouw resterende belminuten/sms berichten en MB's.
Beste simyo-medewerker,
volgens de app heb ik in maart 105 minuten en 6 sms'jes gebruikt. Volgens de factuur van maart heb ik inderdaad 6 sms'jes gestuurd. Echter de belminuten begrijp ik niet. Als ik de tijdsduur dat ik gebeld heb bij elkaar optel kom ik tot 82 minuten. Komt dit verschil door halve minuten die simyo als hele minuten rekent?
Het vreemde is dat ik ondanks een verbruik van 111, en een bundel van 100 geen "buiten-bundel-verbruik" heb. Hoe kan dat?
gr. Kees
volgens de app heb ik in maart 105 minuten en 6 sms'jes gebruikt. Volgens de factuur van maart heb ik inderdaad 6 sms'jes gestuurd. Echter de belminuten begrijp ik niet. Als ik de tijdsduur dat ik gebeld heb bij elkaar optel kom ik tot 82 minuten. Komt dit verschil door halve minuten die simyo als hele minuten rekent?
Het vreemde is dat ik ondanks een verbruik van 111, en een bundel van 100 geen "buiten-bundel-verbruik" heb. Hoe kan dat?
gr. Kees
Hoi dhrkms,
Het klopt dat het verschil in gespreksduur verschilt van je hoeveelheid belminuten. Dit had je ook al goed in de gaten. Het is inderdaad wel vreemd dat je er 111 ziet staan, bij ons staan er namelijk maar 97. Je had dus nog wat over aan het eind van de maand. Zou je daar een screenshot van willen maken en hier posten 😉?
Groetjes, Tiury
Het klopt dat het verschil in gespreksduur verschilt van je hoeveelheid belminuten. Dit had je ook al goed in de gaten. Het is inderdaad wel vreemd dat je er 111 ziet staan, bij ons staan er namelijk maar 97. Je had dus nog wat over aan het eind van de maand. Zou je daar een screenshot van willen maken en hier posten 😉?
Groetjes, Tiury
Uiteraard!
Hoi dhrkms,
We zijn er inmiddels achtergekomen dat bij een aantal klanten sinds een paar dagen het tabje 'historie' niet correct wordt weergegeven. Dit lijkt bij jou helaas ook het geval te zijn.
Er wordt gewerkt aan een oplossing, hopelijk is die er vandaag nog.
In de tussentijd: excuses voor het ongemak.
Het 'overzicht' klopt, bij jou toch ook?
We zijn er inmiddels achtergekomen dat bij een aantal klanten sinds een paar dagen het tabje 'historie' niet correct wordt weergegeven. Dit lijkt bij jou helaas ook het geval te zijn.
Er wordt gewerkt aan een oplossing, hopelijk is die er vandaag nog.
In de tussentijd: excuses voor het ongemak.
Het 'overzicht' klopt, bij jou toch ook?
Beste Ernst,
wat bedoel je precies met "overzicht"? Het overzicht op mijn simyo op de computer of de app?
In ieder geval: op mijn simyo op de computer staat het ook niet goed. Zie bijlage.
wat bedoel je precies met "overzicht"? Het overzicht op mijn simyo op de computer of de app?
In ieder geval: op mijn simyo op de computer staat het ook niet goed. Zie bijlage.
Hi dhrkms,
Met 'overzicht' bedoel ik het tabblad overzicht op de app en op de computer. Je ziet daar de huidige stand van je bundels en die wordt correct weergegeven.
Met 'overzicht' bedoel ik het tabblad overzicht op de app en op de computer. Je ziet daar de huidige stand van je bundels en die wordt correct weergegeven.
Dag Ernst,
Het actuele overzicht klopt. Voor zover ik kan nagaan. Het probleem met de historie bestaat nog steeds. Helaas. Is de oplossing aanstaande?
Het actuele overzicht klopt. Voor zover ik kan nagaan. Het probleem met de historie bestaat nog steeds. Helaas. Is de oplossing aanstaande?
Hoi dhrkms,
We zijn nog steeds bezig met het zoeken van de oorzaak en de oplossing hiervan. Of dit met terugwerkende kracht gaat lukken, durf ik nog niet te zeggen! Ik zal je op de hoogte houden 🙂.
Groetjes, Tiury
We zijn nog steeds bezig met het zoeken van de oorzaak en de oplossing hiervan. Of dit met terugwerkende kracht gaat lukken, durf ik nog niet te zeggen! Ik zal je op de hoogte houden 🙂.
Groetjes, Tiury
Fijn! Bedankt alvast!
Hoi dhrkms,
Graag gedaan. Op het moment is er nog geen oplossing.
Wij zijn hard aan het werk voor de nieuwe Mijn Simyo omgeving.
Hoogstwaarschijnlijk wordt de oplossing voor het tabblad historie met de volgende update meegenomen.
Heb je nog even geduld?;)
Graag gedaan. Op het moment is er nog geen oplossing.
Wij zijn hard aan het werk voor de nieuwe Mijn Simyo omgeving.
Hoogstwaarschijnlijk wordt de oplossing voor het tabblad historie met de volgende update meegenomen.
Heb je nog even geduld?;)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.