.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

  • 9 March 2015
  • 2 reacties
  • 387 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Bij wachtwoord veranderen blijf ik de melding krijgen dat ik niet mijn voornaam mag gebruiken, welk word ik ook gebruik.
Ook met om en om letters en cijfers blijft ik dezelfde melding krijgen.
De andere eisen zie ik verdwijnen zodra ik ze in toets.
icon

Beste antwoord door MichD 9 March 2015, 16:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Naat,

De wachtwoord eisen zijn zins augustus 2014 aangescherpt, om te voldoen aan de eisen van dit moment.
Als je op de volgende link klikt, zie je in 1 oogopslag waaruit je nieuwe wachtwoord moet bestaan:
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wachtwoord-eisen-2495?c=386.

Hoe je en waar je het wachtwoord moet wijzigen, is jouw inmiddels al bekend.

Hoop dat het je nu wel lukt, om een goed wachtwoord samen te stellen.
Mocht je toch problemen blijven houden, neem dan even contact op met de klantenservice.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Naat, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Andere gebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden op het forum.

Op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens > Wijzig wachtwoord kun je inderdaad je wachtwoord aanpassen 😮 Ik begrijp dat het nog niet is gelukt.

Wil je de tips van MichD gebruiken als je dit nog niet had gedaan? 🙂 In de link die hij heeft toegevoegd zie je ook de wachtwoordeisen.

Geef je aan ons door of lukt? 😮 Wil je anders aangeven welk apparaat (bijv. iPad/ computer/ smartphone) en welke internetbrowser (bijv. Internet Explorer/ Google Chrome) je gebruikt?

@MichD; dankjewel voor je hulp!

Reageer