.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn tegoeden bijhouden?

  • 25 November 2014
  • 6 reacties
  • 374 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Zoals de titel luidt: Hoe kan ik mijn tegoeden bijhouden?
icon

Beste antwoord door RicoK 25 November 2014, 15:31

Bekijk originele reactie

6 reacties

Download de Simyo app!
Download de Simyo app!

deze gegevens hebben niets met je tegoeden te maken, want om de factuur te maken gebruikt simyo hele andere gegevens. dit noemen ze bruto en netto of zoiets.
ik wil graag precies weten wat mijn tegoeden zijn en niet een maand later verrast worden door een hoge rekening.
Reputatie 7
Met de Simyo App, maar ook via je Mijn Simyo zou je toch echt je resterende tegoed voor de lopende maand moeten kunnen zien hoor.

Althans zo is het wel bij/met Sim Only. In het geval van Prepaid durf ik dit echter niet met zekerheid te zeggen.
het betrfeft hier een sim only abonnement.bij de simyo app als ook bij mijn simyo wordt gebruik gemaakt van een inicatie verbruik, het "echte verbruik" is echter alleen bekent bij simyo. dit heeft te maken met het naar boven afronden van de seconde tot hele minuten. tevens kan er een afwijking in de verbruikte mb's voorkomen. kortom pas bij het verschijnen van de factuur geeft simyo de "werkelijk cijfers" prijs en brengt deze in rekening.
is hier op dit forum misschien iemand die mij wel antwoord kan geven op mijn vraag, hoe kan ik mijn tegoeden bijhouden.
Reputatie 4
Badge +8
Data manager app installeren? Naast het checken van Mijn Simyo en de Simyo app die bij mij wel goed werken overigens...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi arno, welkom op het Simyo forum :)

Wat een goede vraag stel je hier. Helaas worden er nu twee dingen door elkaar heen gehaald. Je twijfelt aan de meters op Mijn Simyo door het netto/bruto verbruik. Door het afronden van belminuten, kloppen de Verbruiksgeschiedenis grafieken op Mijn Simyo niet helemaal.

Het verbruik in de lopende maand, dus hoeveel MB's of belminuten je nog over hebt, is wel 100% accuraat. Dit zijn ook precies de gegevens die wij hier hebben.

Je kunt dus met alle vertrouwen de verbruiksmeter op Mijn Simyo of op de Simyo App gebruiken 🙂.

Hiernaast is het altijd verstandig om een verbruiks-app op je telefoon te gebruiken, omdat je daarmee kunt zien waar je verbruik aan op is gegaan. Dit mag Simyo niet bijhouden.

Bedankt voor jullie reacties, koorelle, Avandi En bedankt RicoK voor het antwoord!

Reageer